AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er en brent barn. Har vært gift og har flere barn. Jeg har en kjæreste som også er skilt og med barn fra før. Vi lever på en måte som i et avstandsforhold selv om vi bor i samme by. Vi bor i ulike bydeler. Tar ca 25 min. Vi har vært sammen i snart 1 år. Det har ikke vært enkelt. Jeg trakk meg unna før jul, men vi klarte ikke være uten hverandre. Jeg har følt på mye usikkerhet, men det viser tydelig nå at han ønsker ha meg. Vi er veldig forskjellige på enkelte ting. Han trenger ikke noe særlig kontakt når vi er fra hverandre, mens jeg takler ikke avstanden så godt. Han sier at han tenker på meg hele tiden og at han savner meg selv om han ikke gir lyd fra seg. Jeg har godtatt at han er bare sånn. Siden vi knappt har hatt tid til å være kjærester har det vært vanskelig. Vi har snakket mye sammen om hva som skal til. Jeg finner liksom ikke helt roen. Har det supert når vi først er sammen, men har en mindre god magefølelse når jeg er aleine. Jeg vil ikke ha det sånn. Noen andre som har hatt det sånn og som har lyst å dele sine erfaringer rundt dette? Det er ikke enkelt for oss å skulle flytte sammen pga ungene. Ingen av oss har lyst å flytte barna ut skole/nærmiljø. Begge ønsker så klart bo sammen. Han har ekskonen i samme gate og det virker som hun ønsker å ha full kontroll fortsatt, selv om det var hun som gikk og fant seg en ny mann. Dette plager meg mer enn jeg vil. Jeg må tenke at han ønsker å være sammen med meg og at han er ferdig med henne, men det er enklere sagt enn gjort. Kjæresten min har hatt det ekstremt travelt siden aug i fjor og det har nok med min usikkerthet å gjøre. Alt for lite tid i lag har vært roten til alt det vonde. Nå som vi skal satse på nytt må vi legge det bak oss. Anonymous poster hash: 71587...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå