AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Typen å jeg har vært sammen i 11 mnd. Han er egentlig en person som er kjempe hyggelig og forståelsesfull, samtidig sliter han så med sinnet til tider og er så irriterende kranglete av seg. Han er sjelden god i senga, høres teit ut å si det slik - Men han gjør så lite ut av sexen. Og dette er ganske fælt å fortelle, men jeg har flere ganger opplevd at han har stoppet opp under samleiet og sagt nedlatende ting til meg.. "Ingen andre jenter jeg har vært med har VUGGET så mye frem å tilbake som deg!" .. "Du ligger ALDRI riktig"... Det er så mye rart han sier,og det er vondt for meg å høre slik mens vi har sex. Det ender med at jeg "stivner" inni meg, jeg blir bare liggende uten noen gode seksuelle følelser, eller hva jeg skal si.... Føler meg dårlig Jeg har tenkt mer og mer på utroskap. Jeg vil ikke ha sex med en som får meg til å føle meg så elendig.. Hvis du var meg, hadde du tenkt at du hadde hatt en god grunn til å være utro? Hadde du "drømt" om å ha god sex med en annen ? Anonymous poster hash: c6ea2...83a
Sylvari Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Hadde jeg vært deg hadde jeg pakka kofferten og dratt. 34
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Du trenger ikke være utro - kan du ikke bare slå opp da? Og finne deg en ny fyr med god samvittighet!! Altfor mange drittsekker der ute! Begynn å sleng tilbake du! For et jæ** temperament du har. Verste jeg har vært borti. Anonymous poster hash: 51c35...177 13
Tråka Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 kan du ikke bare gjøre det slutt da? ser ikke vitsen med å være utro. hvis ikke du har det bra med han så gjør det slutt. utroskap lager bare masse problemer. 11
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Hvis du føler at du har lyst å være utro, hvorfor være sammen med han i det hele tatt? Utroskap er egoistisk, slemt og ydmykende. Skjerp deg! Slå heller opp om du ikke er lykkelig i forholdet da. Skal du virkelig basere et forhold på utroskap, "fordi du har en god grunn"? Det høres ikke ut som om dere har det beste forholdet heller, så enten snakk sammen, eller slå opp og finn deg en annen. Anonymous poster hash: 59550...b25 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Du har god grunn til å gjøre det slutt med ham, det er iallefall sikkert.Anonymous poster hash: 86719...601 6
zingeling Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Typen å jeg har vært sammen i 11 mnd. Han er egentlig en person som er kjempe hyggelig og forståelsesfull, samtidig sliter han så med sinnet til tider og er så irriterende kranglete av seg. Han er sjelden god i senga, høres teit ut å si det slik - Men han gjør så lite ut av sexen. Og dette er ganske fælt å fortelle, men jeg har flere ganger opplevd at han har stoppet opp under samleiet og sagt nedlatende ting til meg.. "Ingen andre jenter jeg har vært med har VUGGET så mye frem å tilbake som deg!" .. "Du ligger ALDRI riktig"... Det er så mye rart han sier,og det er vondt for meg å høre slik mens vi har sex. Det ender med at jeg "stivner" inni meg, jeg blir bare liggende uten noen gode seksuelle følelser, eller hva jeg skal si.... Føler meg dårlig Jeg har tenkt mer og mer på utroskap. Jeg vil ikke ha sex med en som får meg til å føle meg så elendig.. Hvis du var meg, hadde du tenkt at du hadde hatt en god grunn til å være utro? Hadde du "drømt" om å ha god sex med en annen ? Anonymous poster hash: c6ea2...83a Neei... kjære deg. Det er usmakelig og du skal ikke finne deg i noe sånt. Han der må du la gå. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Rent tullball. Dere har vært sammen i 11 måneder, - hvorfor i alle dager skal dere fortsette å være sammen når ingen av dere har det ok sammen med den andre? 14
absinthia Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Jeg hadde gjort det slutt om jeg hadde det sånn. Du har jo ingen plikt eller grunn til å holde ut med denne fyren. Man må ikke være sammen med folk bare fordi de innerst inne er snille, når de ellers får deg til å føle deg dårlig. 1
Tba Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Gjør det slutt. Han oppfører seg dårlig, men det er ingen vits i å synke enda lavere ned enn han med å være utro. 1
daemonia Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Det finnes ingen gode grunner for utroskap. Det finnes bortforklaringer, men det er noe helt annet. Du har det tydeligvis ikke greit i dette forholdet, så hvorfor i all verden er du sammen med han her? Du vil ikke ha sex med ham fordi han får deg til å føle deg dårlig. I tillegg synes du han er elendig i senga, og han har et sinneproblem tydeligvis. Move on... 3
Gjest Chlorophyll Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Gjør det heller slutt. utroskap er lavmål 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #13 Skrevet 17. mars 2014 Du vurderer utroskap,ikke og slå opp med han.Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 4f93e...b96 4
Gjest Allergikeren Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg skjønner godt at du ønsker det, men jeg kan ikke se at det vil løse noe som helst på sikt. Der og da får du god sex uten å måtte dumpe for å få det, men løser det noe som helst på lengre sikt? Edit; Du sier ikke noe om hvorvidt dere har snakket om dette? Jeg tar ofte imot litt for mye dritt selv, men det der vet jeg ikke om jeg hadde klart å la ligge. Jeg hadde spurt om hva han hadde følt hvis jeg gjorde det samme. Jeg kan tenke meg at det hadde blitt månelyst ... Endret 17. mars 2014 av Allergikeren
tussi84 Skrevet 17. mars 2014 #15 Skrevet 17. mars 2014 Ingenting forsvarer utroskap. Har du prøvd å snakke med han om det og fortalt at utsagnene hans sårer deg? Slik det er nå virker det jo ikke som han enten ikke har respekt for deg eller kanskje ikke skjønner at dette her sårer deg. Snakk med han så kanskje han forstår. Det ville nå jeg prøvd i første omgang:-)
cattleya Skrevet 17. mars 2014 #16 Skrevet 17. mars 2014 Det finnes ingen unskyldninger for utroskap, dra fra han og søk lykken med noen andre om du føler det sånn. 1
tussi84 Skrevet 17. mars 2014 #17 Skrevet 17. mars 2014 Utrolig mange som sier at man bare skal gjøre det slutt. Ikke rart mange går fra hverandre. Før man gjør det slutt bør man ha prøvd alt og med det menes kommunisere med partneren først og fremst. Mange ting kan endres på om man tørr å snakke med sin partner om forholdet og hva som plager enn. 2
Gjest Awzm me Skrevet 17. mars 2014 #18 Skrevet 17. mars 2014 Det er ingen god grunn til å være utro nei, og hadde dømt deg like mye som en som hadde hatt "ingen" grunn til å være utro. Du kan jo kanskje skaffe deg en ryggrad og slå opp. 5
Tba Skrevet 17. mars 2014 #19 Skrevet 17. mars 2014 Utrolig mange som sier at man bare skal gjøre det slutt. Ikke rart mange går fra hverandre. Før man gjør det slutt bør man ha prøvd alt og med det menes kommunisere med partneren først og fremst. Mange ting kan endres på om man tørr å snakke med sin partner om forholdet og hva som plager enn. Når de etter bare 11mnd har et så dårlig forhold, og hennes løsning er å være utro. I tillegg så har han problemer med sinne og må være totalt uten sosiale antenner slik han behandler henne når de har sex. Da er det best med et brudd. 8
tussi84 Skrevet 17. mars 2014 #20 Skrevet 17. mars 2014 Når de etter bare 11mnd har et så dårlig forhold, og hennes løsning er å være utro. I tillegg så har han problemer med sinne og må være totalt uten sosiale antenner slik han behandler henne når de har sex. Da er det best med et brudd. Jeg er enig i at brudd er bedre enn utroskap. Jeg ville uansett pratet med han om det før jeg vurderte brudd. Jeg mener at man kan løse veldig mye med å snakke sanmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå