Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere menn vært fornøyd med sex ca 1 gang hver 4-6.uke eller sjeldnere?

Tenker at dersom dama har lyst på sex så sjelden så er det mest "plikt-sex" ?

Kan legge til at i dette tilfellet er dama økonomisk avhengig av mannen og ikke istand til å klare seg på egenhånd...ekteskapet har vart i 5 år. (Begge er midt 40 årene og har vært gift før)

Anonymous poster hash: 9bd8a...81b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at i dette tilfellet er dama økonomisk avhengig av mannen og ikke istand til å klare seg på egenhånd...ekteskapet har vart i 5 år. (Begge er midt 40 årene og har vært gift før)

Jeg som kvinne hadde ikke vært fornøyd med det, i hvert fall. En mann som er fornøyd med det må i så fall være en mann med svært liten sexlyst. Du kunne fått min eks, han ville ikke ha sex oftere. En gang gikk det til og med nesten ett helt år.

Helst vil jeg ha sex minst 3 ganger per uke.

Anonymous poster hash: d3610...f62

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex 2-3 ganger år uke. Mindre enn det hadde jeg vært missfornøyd med. Vi vil heldio gjerne ha mer sex begge to, men andre aktiviteter, barn osv begrenser oss litt.

Det forholdet du beskriver, virker dødt.

Anonymous poster hash: d14e6...e23

Skrevet

JEG ville ikke klart det. Jeg vet om folk som ville ha klart det. Det er ikke SÅ uvanlig.

Hvis kona ikke VILLE ha sex oftere, ville jeg gå ut i fra at jeg var for frastøtende eller for dårlig i senga, så ikke bare ville jeg vært vanskelig å leve med pga lite sex (jeg må ha sex minst 1-2 ganger i uka), men jeg ville regne med at det ville være ett destruktivt forhold for henne.

En kvinne i 40 årene bør ha en mer sunt sexbehov enn det der; hun bør nok lete etter noen som fungerer bedre for henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mye mulig hun allerede har funnet noen andre til det..

Anonymous poster hash: 65da6...6e7

Skrevet

Oi, det var lite..

Det trenger ikke signalisere plikt-sex nødvendigvis. Folk har jo forskjellig behov, og dama i 40 årsalderen KAN jo slite litt med problemer relatert til overgangsalder og frustrasjon rundt dette... !? Mange sliter med kroppen sin litt rundt det tidspunktet, og da står kanskje ikke sex øverst på lista over det som frister?! :vetikke:

Men sånn alt i alt så virker det veldig lite.

Jeg som dame hadde ikke vært fornøyd med så lite sex. Det vet jeg at mannen min heller ikke hadde vært.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes 2 ganger i uka bør gå an iallfall :)

Var engang sammen med en stor egoist, han ville gjerne ha sex annenhver dag, men tenkte bare på seg selv i senga. Ble ikke tent av han til slutt. Lat ble han og.

Så man må nesten passe sammen...

Anonymous poster hash: 4c65f...f98
AnonymBruker
Skrevet

En gang i uka eller annehver uke er fint for meg. 3 ganger om dagen er passe for min samboer... Vi sliter litt med det kan man si....

Anonymous poster hash: 252c1...e13
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det bør være sex hver uke.

Men har opplevd der det har gått måneder. Først pga mannen ble syk, så et trøblete svangerskap og nå oppussing og små unger. Der du enten jobber, barn, pusser opp og så utmattet i seng.

Men vi har fortsatt veldig god sex, selv etter mange år sammen.

Anonymous poster hash: 52bda...88e

• Liker 1
Skrevet

Kvinnen er sjefen over alle sjefer, du må lære å ta til takke med hva du får, og sette pris på det. Der er ikke noen lov der sier man skal ha sex hver måned, desuten er det syndigt!

Kvinner med komplekser, lav selvtillit og overgangsproblemer har ekstra mye krav på oppmerksemhet, dvs. hold deg i bakgrunnen, vask opp, gjør rent, lag mat, gå handle inn, kjøp blomster, se til at du ikke rører ved henne for dette kan fort misforstås og du havner i en silent treatment pga. all ditt mas. Ikke rør fjernkontrollen til tv' en, hun er best tjent med å se det hun vil se, du kan jo gå og rote i hagen sålenge.

Pliktsex er utrolig nedverdigende for henne så ikke ta initiativ til noe som helst, ref. tidligere råd om å ikke på noen måte røre henne, det ses på som et forsøk på å få sex og dette maset annenhver måned er utrolig slitsomt.

Dette er grove trekk.....

Sånn er det her, har ikke hatt sex i 2014, og ser hun dette står jeg på gaten imorgen og må sove under en bru.

Jeg er veldig frustrert, klarer ikke lenger å se på henne naken i badet, det er som å leve i en godteributikk og ikke må smake på noe.

Må nok innrømme løbet er kjørt tror jeg, etter 20 år.

Føler med deg, men det er gjerne et problem om den ene virkelig elsker partneren mens den andre mere ser på partneren som en venn, er dette problemet ditt også?

AnonymBruker
Skrevet

Annenhver dag fungerer bra for oss. Da er lysten på topp hos begge hver gang vi har sex. Sjeldnere ville gjort oss begge grinete, tror jeg.

Anonymous poster hash: c7c7a...457
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnen er sjefen over alle sjefer, du må lære å ta til takke med hva du får, og sette pris på det. Der er ikke noen lov der sier man skal ha sex hver måned, desuten er det syndigt!

Kvinner med komplekser, lav selvtillit og overgangsproblemer har ekstra mye krav på oppmerksemhet, dvs. hold deg i bakgrunnen, vask opp, gjør rent, lag mat, gå handle inn, kjøp blomster, se til at du ikke rører ved henne for dette kan fort misforstås og du havner i en silent treatment pga. all ditt mas. Ikke rør fjernkontrollen til tv' en, hun er best tjent med å se det hun vil se, du kan jo gå og rote i hagen sålenge.

Pliktsex er utrolig nedverdigende for henne så ikke ta initiativ til noe som helst, ref. tidligere råd om å ikke på noen måte røre henne, det ses på som et forsøk på å få sex og dette maset annenhver måned er utrolig slitsomt.

Sånn er det her, har ikke hatt sex i 2014, og ser hun dette står jeg på gaten imorgen og må sove under en bru.

Jeg er veldig frustrert, klarer ikke lenger å se på henne naken i badet, det er som å leve i en godteributikk og ikke må smake på noe.

Føler med deg, men det er gjerne et problem om den ene virkelig elsker partneren mens den andre mere ser på partneren som en venn, er dette problemet ditt også?

Er ikke meg det gjelder, men kjenner noen som har det sånn som hele tiden har sagt han har det bra hjemme, men mangler spenning. Han er dog utro, men tenker at det ikke kun kan være manglende spenning her som gjør at han er utro....

AnonymBruker
Skrevet

syns ca hver dag er passe :) vært sammen med kjæresten min i snart halvannet år, og vi har like mye sex som da vi var helt nyforelsket

Anonymous poster hash: bd981...e47
AnonymBruker
Skrevet

Herregud jeg blir deppa når jeg leser dette.. Her går det måneder mellom hver gang han tar initiativ til noe :(

Anonymous poster hash: cfdf3...2a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja...to ganger i ...året, kanskje?

Her i huset er det han som ikke har lyst. Har vært råfrustrert på grensen til å gå fra han. Men så har jeg lært meg å leve uten... Nå gidder jeg ikke å ta initiativ lenger, jeg er lei av å bli avvist.

Så det er ikke BARE kvinner som er bremsen bestandig.

Anonymous poster hash: 0a682...2e0
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også sluttet å ta initiativ. Er gift og sexlivet med mannen min er omtrent lik zero.. Nummeret før jeg tar meg en elsker på si.

Anonymous poster hash: cfdf3...2a0

Skrevet

Ca annen hver dag i gjennomsnitt.....vi har vært git i 20 år og har 2 barn. Jeg er superheldig :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, skill deg. Ta ansvar for eget liv. Nok selvmedlidenhet.

Anonymous poster hash: 36695...6bd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge 35 år. 2-4 ganger i uka. For meg er 2 ganger et absolutt minimum, 3 ganger er ideelt, og når vi er ekstra kåte blir det vel opp mot 4-5 ganger. Skal jeg tippe ligger nok gjennomsnittet på 2,5-3/uke. Det funker.

Merker at når det går mer enn en uke mellom hver gang, f.eks. pga sykdom eller reise, så begynner abstinensene å melde seg :)

Anonymous poster hash: c44ff...c55
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger sex hver dag. Heldigvis vil mannen det samme (ville ikke blitt sammen med noen som hadde lav sexlyst).

Kjenner en gift mann der de har veldig lite sex, men han har elskerinne.

Anonymous poster hash: 36695...6bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...