AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg og kjæresten har vært sammen en god stund.. Men han var en drittsekk og jeg endte opp med og ha sidesprang med en annen over lengeee periode, han var også i ett forhold.. Når ting roet seg ned, innrømmer også kjæresten min at han også har vær utro. Noe som såret meg kjempe mye... Han vet også om det jeg har fortalt han, han prøver og tilgi meg , men stoler ikke helt på meg ennå, dette er nå snart 2 år siden .. Og jeg føler jeg på en måte savner han andre litt, men han er bare drittsekk mot meg.. Aner ikke hva jeg skal gjøre ... Anonymous poster hash: a6c90...99c
Poppie Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Du har vært utro, han har vært utro og han er en drittsekk mot deg? Synes det er ganske klart hva du skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Var drittsekk . Derfor jeg var utro. Anonymous poster hash: a6c90...99c
Gjest Awzm me Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Var drittsekk . Derfor jeg var utro.Anonymous poster hash: a6c90...99c Derfor var du utro?! Er vel strengt tatt ingen annen grunn til å være utro annet enn at du var sulten på oppmerksomhet og usikker på deg selv og null selvkontroll.
kareen Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 At han var en drittsekk betyr ikke at du har lov til å være utro. Da slår du opp. Dere er begge utro, skjønner ikke problemet.
Betasuppe Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Ser vi en ny samlivsform som heter "ubevisst åpent forhold"? 3
Sylvari Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Ser vi en ny samlivsform som heter "ubevisst åpent forhold"? 1
Berit Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Hvis du vil fortsette å være sammen med ham er det best for deg om du endrer synet på at han er en drittsekk. Det er ikke kjekt for noen av dere at du ser på din kjæreste som en drittsekk. Jeg synes det virker som at du ønsker å være sammen med ham. Da må du vise til han at det er det du ønsker. Og du må vise at du er til å stole på. Det kan ta tid siden du har vært utro. Han var også utro. Dere bør da begge bevise at dere har satt strek over det, og vil nå satse på kjærligheten mellom dere.
Tarsan97 Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 1 drittsekk + 1 drittsekk til = 3 drittsekker ? Ble litt forvirra og dritsekk-struck
Tarsan97 Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 1 drittsekk + 1 drittsekk til = 3 drittsekker ? Ble litt forvirra og dritsekk-struck 1 drittsekk + 1 drittsekk til = 3 drittsekker ? Ble litt forvirra og dritsekk-struck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå