Gå til innhold

Typen har holdt på med en samtidig som han holdt på med meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig så beskriver overskriften hva som har kommet frem. Han har egentlig gått å lyvet for meg i flere måneder nå. Han fortalte ting som f.eks at det var så lenge siden han hadde hatt kvinnelig kontakt eller at han ikke hadde fått seg på flere måneder når faktum var at når vi holdt på så pulte han på ei annen. Vi var eksklusive.

Jeg bare tenker på for mye nå, og føler at hvis han ikke kan være ærlig om noe sånt hvordan skal han kunne være ærlig om andre ting?

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. Jeg er skuffet, lei meg og det jeg egentlig er mest opprørt over er at han har lyvd slik for meg.

Jeg er usikker på hva jeg vil med denne posten. Dette er jo en mann jeg har sett for meg å tilbringe livet mitt med.

Nå er jeg bare redd for at jeg håper på noe som ikke kommer til å gå.

Innspill og erfaringer hadde vært fint, eller bare noe å tenke på.

Anonymous poster hash: b0ff2...756
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev over at vi var eksklusive. Altså vi hadde avtalet om at dette var noe å satse på, og hvis vi hadde datet noen andre i denne perioden så avsluttet all denne kontakten.

Anonymous poster hash: b0ff2...756
Skrevet

Om dere hadde avtalt å være eksklusive så har han jo vært utro av den aller groveste sorten, og det FØR dere ble sammen.

Jeg hadde pakket sakene mine glatt, jeg ser i krystallkula mi at dette ikke ender bra om du blir.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dropp han! Hallo! Alarm alarm!!

Hvem vil ha en ekkel grisefyr som ligger med to damer samtidig, og lyver om det!?

Ville sjekket meg for klamydia snarest.

Anonymous poster hash: aede9...dd2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...