Gå til innhold

Farlig far

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er oppvokst med en voldelig far, som jeg var redd helle tiden. Kunne ikke si meningene mine , han banka i borde, klappet til meg, og skreik mye. Kunne inne snakke med han om noen ting. Kunne aldri være borte fra skolen, selv om jeg var syk.. Moren min har rømt fra helle situasjonen, men det har jeg prøvd og kommet meg over. Det som plager meg er at, jeg tror faren min har overgrepet seg seksuelt på søsteren min, det begynte med at han titta under sprekken når vi dusjet på badet.. Huske deg gikk rykter on at hun hadde sugd han. En gang måtte vi gå en og en på rommet hans for og kose, husker hun kom ut fra rommet med tårer i øynene og det så nesten ut som at hun hold noe inni i munnen, fordi jeg spurte henne om det gikk bra. Hun gikk rett på rommet sitt. Kan inne tro at dette har skjedd, rett foran øynene på meg. Søsteren min vil overhode ikke snakke om det.. Hun er veldig sår, holder ting for seg selv.. Og hun bor hos han ennå. Jeg rømte der i fra, og begynte og ruse meg.. Kan tenkte meg hun har masse respekt for han og ikke tørr og si i fra. Hun tørr heller ikke og snakke stygt om han. Huff.. Føler jeg er i en veldig vanskelig situasjon. Og finner ikke svarene jeg lurer på .. Noen som har noen råd til meg? Jente 20!

Anonymous poster hash: db44d...a3a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det forste jeg ville ha gjort var a kontakte barnevernet, sostern din har ikke godt av a bo med han der:(

• Liker 2
Skrevet

Ta kontakt med barnevernet! Og evt politiet etterkvart! Kanskje søstera di kan bu med deg dersom du har fått litt stabile rammer rundt deg? Om du ikkje har det endå, så kan jo det vere god motivasjon til å få litt orden på ting slik at søstera di kan komme seg vekk frå faren deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...