Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange som reagerer på den vannvittige pengebruken til visse mødre??

Kikket på bloggen til Anna Rasmussen...

PARAJUMPER til en 2 åring?????? JEG MENER, really???????

Jeg kjenner jeg blir målløs faktisk....Hvor mye koster slike jakker??

Anonymous poster hash: 6dfcd...032
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blææææ jeg blir helt matt av dette her jeg. Har du en hobby du bruker mye penger på? Eller kanskje du elsker fine TVer, dyre mobiler og annet tekniske duppedingser? De fleste av oss bruker opp de pengene vi har, og om det er morsomt for Anna å bruke pengene sine på klær til datteren så la henne gjøre det. Mannen min kom hjem med en TV til 13.000 kr her om dagen og jeg klikket fordi jeg syntes det er så drøyt å bruke penger på en så kjedelig ting. Han klikka tilbake da jeg kjøpte en veske til 8.000 kr. Vi er alle forskjellige, og vi har annerledes syn på hva som er "riktig" å bruke pengene på.

Anonymous poster hash: a62cb...238
Skrevet

Hvem bryr seg? Hun tjener pengene sine selv og har råd til det :)

Hadde jeg tjent det hun tjener så hadde jeg blåst av ganske så mye penger på klær til lillegutt, rett og slett fordi jeg koser meg når jeg handler fine klær til det beste i livet mitt. Sånn føler vel hun det og :)

Har ikke folk nok å ta seg til, hvorfor legge seg opp i hva andre mennesker velger å bruke pengene sine på.

Skrevet

Er det mange som reagerer på den vannvittige pengebruken til visse mødre??

Kikket på bloggen til Anna Rasmussen...

PARAJUMPER til en 2 åring?????? JEG MENER, really???????

Jeg kjenner jeg blir målløs faktisk....Hvor mye koster slike jakker??

Anonymous poster hash: 6dfcd...032

Hun tjener nok sikkert mer enn deg og meg til sammen, så hvorfor skulle hun ikke bruke pengene sine? Jeg syns det er galskap med merkeklær til så små barn, men folk må da få være forskjellige :)

AnonymBruker
Skrevet

Hun får da støtte av nav som alenemor også, så skjønner folk reagerer. Hun blogger og tjener penger på en 2 åring. Det er faktisk galskap. Enda galere enn de mødrene i usa som doller opp ungene på missekåringer. Hvor skal dette ende egentlig, og hvorfor blir de sponsa i hue og ræva egentlig????

Anonymous poster hash: 355cd...040
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er helt sykt. Spesielt når pengene hun tjener er penger hun tjener på å eksponere datteren på det verste.

Anonymous poster hash: 21a1e...1c1
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

helt sykt.

veit om ei som ga ungene sine "vassgraut" som de sier her kun for at ungene skulle ha flotte klær på skolen. det er en grøttype som er laget av noe melgreier, smaker ikke godt og er mer vomfyll virker det som....

jeg overlevde fint å arve klær, så blir nok en del av det når jeg får barn også. men for all del, la de kjøpe klær til flere 1000 som ungen bare kan bruke litt før det er for lite

Anonymous poster hash: 715ba...bf3
  • Liker 1
Skrevet

Man bruker selvfølgelig barna til å projisere seg selv. På samme måte som en dyr bil ikke er for å sitte så godt i skinnseter, men vise verden hvilken vellykket wanna-be stjerne i eget liv du er.

Slik er barna små vandrende reklameplakater for for og mor, oftest mor tror jeg, til å vise hvor kul ungen (MIN) er, og dermed er det ikke ungen det dreier seg om. Det er selfølgelig noe selvsentrerte mor.

Litt usmakelig, litt kvalmt ja. Får en til å ønske seg til ett eskimo samfunn der alle går i reinskinnklær og er like. Det gir i det minste mening.

• Liker 1
Skrevet

Vi ( som i vi nordmenn) er så jævlig olje dopet og så bling-bling preget, og ønsker å være miss importent at barn er blitt de nye dyre bilene. Et symbol og folk som bruker bling-bling effekten på sine barn kunne like godt parkert sine barn i garasjen bare med en åpen garasje port så alle naboene kunne sett mors kjære bling-bling.

Før i tiden ble barn oppdratt til å være små voksne, i dag holder det å kle de ut som små voksne, med ekte perler, angora ull og Grant lue, det må matche selvsagt og alle vet at "veskehunder" er såå 2005, la oss bare håpe hunden og babyen matcher også..

Et paradoks at vi samtidig i samfunnet snakker om mote press, skole uniformer, kroppspress og et så over materialistisk samfunn at man bruker gullbarer til å tørke seg i ræven med, samt at 19-20 åringer har million gjeld til Lindorf.. Og det verste er at foreldre generasjonen synes det er rart at 19-20 åringer sitter med gjeld til langt opp til ørene, fatte og begripe..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...