Gå til innhold

Fortsatt lei meg pga eksen (hvordan han behandlet meg)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg poster denne som anonym fordi jeg vet det jeg skriver kan bli gjenkjent.

Jeg er en jente som er egentlig veldig dumsnill og alt for lett tilgir og som gir alt for mye av meg selv i forhold til det jeg får tilbake.

Ble slutt med eksen i januar og vi var sammen i 6 mnd. Ikke så veldig lenge akkurat, men rakk å bli veldig glad i han.

Han respekterte meg ikke så mye, så han sa ikke fra når han skulle jobbe en del ganger slik at jeg ble sittendes der en hel dag og vente på han osv.

De siste ukene vi var sammen så ble jeg gravid. Testen ble etterhvert negativ (altså bare en streifer) og siden det da allerede var skjæring i forholdet så var dette veldig tungt. Jeg fikk ikke tak i han på denne tiden så jeg sendte han en melding der jeg fortalte alt. Ikke noe svar.

En ukes tid gikk og jeg hadde veldig vondt i magen. Gikk da på legevakten der jeg ble sendt på sykehuset pga at de hadde mistanke om graviditet utenfor livmor (dere som kjenner til dette vet at det kan bli ganske alvorlig) og var der i maaange timer fordi de ikke ville sende meg hjem. Ringte til eksen min (da var vi jo sammen fortsatt) men fikk ikke svar fra han. Hadde ingen andre jeg kunne snakke med, så sendte han en melding om at jeg var på sykehuset og fikk en kort melding som svar der han skreiv "håper det går bra med deg".

Etter det var det helt stilt. Jeg hadde jo mer enn nok med det med sykehuset osv en stund (var ikke graviditet utenfor livmor heldigvis) så det var helt utrolig vondt at han gjorde dette mot meg.

Etter dette bare ignorerte han meg frem til at jeg spurte han en uke etter om det var slutt og han skreiv at det var dessverre det.

Og her sitter jeg og gråter så lenge etter. Jeg er den jenta som aldri vil noen vondt, men jeg er den jenta som blir voldtatt og jeg er den jenta som blir behandla sånn av kjæreste.

Det er bare så vondt og jeg klarer ikke forstå hvordan noen kan gjøre sånt mot meg. Jeg var så glad i han og jeg gav så utrolig mye av meg selv.

:trist:

Anonymous poster hash: 98bf5...0a0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare så vondt og jeg klarer ikke forstå hvordan noen kan gjøre sånt mot meg. Jeg var så glad i han og jeg gav så utrolig mye av meg selv.

:trist:

:hug: Det har ikke noe med deg å gjøre. Det er han som ikke er en bra fyr, bra folk behandler ikke sin kjæreste slik. Vær glad for at han er ute av livet ditt allerede, slik at du kan finne deg en som er bra for deg.

Anonymous poster hash: e74a2...ddf

Skrevet

jeg tror du bare skal være takknemlig for at du ble kvitt fyren så fort før det gikk enda lenger. Dette her viste jo klart hvordan type han var. Du ville bare blitt ulykkelig i et slikt forhold. Det har ikke med deg å gjøre. Du kan ikke ta på deg skylden for andres dårlige personlighet. Jeg tror garantert at du etterhvert vil finne en person som det er verdt å satse på og som respekterer deg for den du er

AnonymBruker
Skrevet

:hug: Det har ikke noe med deg å gjøre. Det er han som ikke er en bra fyr, bra folk behandler ikke sin kjæreste slik. Vær glad for at han er ute av livet ditt allerede, slik at du kan finne deg en som er bra for deg.

Anonymous poster hash: e74a2...ddf

jeg tror du bare skal være takknemlig for at du ble kvitt fyren så fort før det gikk enda lenger. Dette her viste jo klart hvordan type han var. Du ville bare blitt ulykkelig i et slikt forhold. Det har ikke med deg å gjøre. Du kan ikke ta på deg skylden for andres dårlige personlighet. Jeg tror garantert at du etterhvert vil finne en person som det er verdt å satse på og som respekterer deg for den du er

Håper bare jeg kan finne noen som behandler meg bra...

Skrevet

Håper bare jeg kan finne noen som behandler meg bra...

Det kommer, det kommer. Men du må fortsatt regne med å møte en del drittsekker på din vei. Det har vi nok alle gjort, men ikke la deg knekke av det. Opp med selvtilliten jente

AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å la folk behandle deg dårlig. Stå opp for det selv.

Anonymous poster hash: 45446...31c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å la folk behandle deg dårlig. Stå opp for det selv.

Anonymous poster hash: 45446...31c

Det kan bli en frustrerende affære å stå opp for seg selv, hvis den andre part ikke innser at han har gjort noe feil.

Anonymous poster hash: 5aa2c...05e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...