Gå til innhold

Har du bekjente som innbiller seg at dere er par?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en slik bekjent. Vi har aldri vært sammen og det er noen år side vi bare flørtet og klinte litt. Han forteller meg stadig i tekstmeldinger at han elsker meg osv. Men der stopper det. Han har aldri tatt initiativ til å møtes, det er bare ord, ord ord. Jeg har skrevet at jeg ikke er interessert, allikevel slutter han ikke med dette. Begynner seriøst å lure på om det er noe galt med han? Noen her som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: 03e22...7db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde nok blitt litt skremt. Men ja - kjenner til typen men ikke vært borti en selv. Vet om en mann som i over 10 år innbilte seg at han hadde et forhold med en venninne. De var bare venner, og hun hadde ham stadig på besøk uten at det var noe forhold mellom dem, men fra hans synspunkt var de et par - altså kjærestepar.

Det høres ikke helt friskt ut på meg det du beskriver her

AnonymBruker
Skrevet

Synes du det er rart han ikke tar initiativ til å møtes, når du har sagt du ikke er interessert?

Love-sickness, å stadig utbryte at man elsker en man ikke kommer over og vet man aldri vil få, er det en del menn som driver med. Trenger ikke være verre enn det.

Anonymous poster hash: 9175b...1d1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det for noen år siden. Flørtet litt og var en del sammen med en gutt i studietiden. Nærmest ut av det blå begynte han å sende meg tekstmeldinger som startet med "I dag har kjæresten din...". Jeg fikk helt spader.

Anonymous poster hash: eadd8...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...