AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Nå går jeg ned i vekt. Jeg er en høy og veldig bredskuldret jente, med ganske muskuløse armer og legger. De overflødige kiloene sitter i hovedsak på hofter og lår. Magen er ganske liten, midjen også. Likevel er det de to sistnevnte stedene jeg går ned på, og puppene mine er blitt nærmest ikke-eksisterende, har måttet gå inn flere hakk i bh-en og nå er bh-koppene altfor store. Det er ikke lenger puppene som ligger i bhen, det er bhen som ligger utenfor puppene, om dere skjønner... Jeg ser mer ut som en mann med moobs... :\ Nå så jeg meg nettopp i speilet og fikk lyst til å gråte... Med så brede skuldre, smal midje og en rumpe som bare blir flatere følte jeg meg som en statue av en sånn gresk mannlig helt i stedet... Hva i h... skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 86f1a...556
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 De overflødige kiloene på hofter og lår, det er ikke muskler? Jeg tenker at du har for lav fettprosent, og da er det ikke rart at puppene forsvinner. Anonymous poster hash: 2205c...e38 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 De overflødige kiloene på hofter og lår, det er ikke muskler? Jeg tenker at du har for lav fettprosent, og da er det ikke rart at puppene forsvinner. Anonymous poster hash: 2205c...e38 Mye er muskler, men også en del fett. Jeg synes området rett over rumpa er veldig bredt, altså at omkretsen rundt navelområdet er stor, og det går ut i noen slags valker på sidene, omtrent som en muffintop. Likevel når jeg kjenner med hendene så er det ganske hardt. Anonymous poster hash: 86f1a...556
Gjest Runforit Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Bilde? Jeg tror ikke at det er så ille som du vil ha det til Jeg tror du trenger mer muskler. At du har for lite muskelmasse kontra fett. De betyr ikke at du er tykk,men at du har ubalanse mellom fett og muskler. Med mer muskler tåler du høyere fettprosent og da vil du også få mer kurver. Endret 17. mars 2014 av Runforit 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Bilde? Jeg tror ikke at det er så ille som du vil ha det til Jeg tror du trenger mer muskler. At du har for lite muskelmasse kontra fett. De betyr ikke at du er tykk,men at du har ubalanse mellom fett og muskler. Med mer muskler tåler du høyere fettprosent og da vil du også få mer kurver. Hei! Enda mer muskler? Jeg har dessverre ikke noe bilde her, men forestill deg dette bildet her, http://cdn.blisstree.com/files/2012/01/tracy-anderson.jpg med litt mage og muffintop. Anonymous poster hash: 86f1a...556
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Hvis du virkelig sliter med dette ville jeg enten: Jobbet med meg selv for å akseptere hvordan du ser ut. Det er neppe så ille som du sier! Kanskje det er mange som misunner deg for det du har, som ikke de har. Eller: Kom deg på gymmet å tren booty, og kjøp deg silikonpupper. Anonymous poster hash: 646d3...788 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Synes du skal innse hvor heldig du er. Dette er ikke å "se ut som en mann"Anonymous poster hash: 67284...1e6 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Hver gang jeg skal ta på meg en kjole føler jeg meg som en drag queen pga sammensetningen av høyden, den brede ryggen, bicepsene og de kraftige leggene. En gang da jeg satt i kassa var det en mann som kalte meg for en svær ku.... I tillegg har jeg ganske maskuline og markante trekk i ansiktet. Det er vel ingen normale menn som kan bli tiltrukket av det... Skulle gitt så mye for å være liten og nett med et søtt lite ansikt.Anonymous poster hash: 86f1a...556
Kira-delta Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Åh jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver. De brede skuldrene og ikke-eksisterende puppene (+mine svære legger) får meg til p føle meg som en drag queen i kjoler. Null hofter, brede skuldre og rygg, ingen pupper og store legger, føler meg ofte som Fiona i shrek. Hehe dette høres fælt og overfladisk ut, men det hjalp meg virkelig å trene på meg en fin rumpe. Det er mye arbeid, men jeg føler meg mer feminin, for det gir meg en slags kurve Mange jeg kjenner som trener sier de misunner kroppen min, jeg ser lettere trent ut pga en naturlig "svimmers body"-form. Derfor ble det lettere for meg å akseptere kroppen min etter at jeg begynte å trene også. Men det hjalp meg veldig å få litt bootey, og en push-up bh, hehe!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Åh jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver. De brede skuldrene og ikke-eksisterende puppene (+mine svære legger) får meg til p føle meg som en drag queen i kjoler. Null hofter, brede skuldre og rygg, ingen pupper og store legger, føler meg ofte som Fiona i shrek. Hehe dette høres fælt og overfladisk ut, men det hjalp meg virkelig å trene på meg en fin rumpe. Det er mye arbeid, men jeg føler meg mer feminin, for det gir meg en slags kurve Mange jeg kjenner som trener sier de misunner kroppen min, jeg ser lettere trent ut pga en naturlig "svimmers body"-form. Derfor ble det lettere for meg å akseptere kroppen min etter at jeg begynte å trene også. Men det hjalp meg veldig å få litt bootey, og en push-up bh, hehe! Godt å høre at jeg ikke er alene. Før jeg gikk ned hadde jeg faktisk fin rumpe, jeg også, ordentlig sprett og greier. Kan jeg spørre hvordan du trener for å få det til? Anonymous poster hash: 86f1a...556
Kira-delta Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Godt å høre at jeg ikke er alene. Før jeg gikk ned hadde jeg faktisk fin rumpe, jeg også, ordentlig sprett og greier. Kan jeg spørre hvordan du trener for å få det til? Anonymous poster hash: 86f1a...556 Da har du kanskje bedre anlegg enn meg, min var nemlig helt flat og firkanta Kallenavnet mitt var svampebob før liksom... Jeg trener overkropp tre ganger i uken, og rumpe + lår fire ganger, tungt, mye tyngre enn overkropp. Markløft, knebøy, donkey kicks i vaiermaskin, glute bridge, hip abduct i vaiermaskin, brede og dype legpress, kettlebell swings. Jeg velger øvelser som tar mest på rumpemusklene, derfor bruker jeg å gjøre sumoknebøy (knebøy med bred benstilling).
Gjest Runforit Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Hei! Enda mer muskler? Jeg har dessverre ikke noe bilde her, men forestill deg dette bildet her,http://cdn.blisstree.com/files/2012/01/tracy-anderson.jpgmed litt mage og muffintop.Anonymous poster hash: 86f1a...556 I hvilken verden er dette en mannekropp? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå