Gå til innhold

HVA I ALL VERDEN HETER SANGEN?`?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

for veldig veldig lenge siden så hørte jeg en sang på p4 som ble spilt på natten. jeg ANER ikke hva denne sangen heter eller hvem som synger den.

det eneste jeg vet er at refrenget begynner med '' sleep my darlig, sleep my dear'' og at det er en mann som synger den. innmari irriterende og jeg får den ikke ut av hodet :P

har søkt og søkt til jeg har blitt sprø, så siste muligheten min er om noen av dere her inne kanskje vet hvem sang jeg mener??

Anonymous poster hash: 5ad59...3b9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

nei det er ikke den....men fin den også :-)

Anonymous poster hash: e7a16...6c4

Skrevet (endret)

.

Endret av Foxe
Gjest The girl next door
Skrevet

Går sangen rolig eller er det mer futt i den?

Skrevet

du husker ikke ca, når du hørte den da? er mulig å søke etter dato på p4's sider

Skrevet

eller du kan laste ned en app, der du kan nynne eller synge inn deler av det du kan.. så kanskje den finner den :)

AnonymBruker
Skrevet

Er refrenget akkurat "sleep my darlig, sleep my dear'', eller er det noe lignende? Prøvde å søke litt på google, men ikke mange sanger som inneholder akkurat det :\

ja refrenget begynner akkurat sånn... har søkt meg i hjel jeg også til ingen nytte :) har jo bare de ordene å gå ut ifra så er jo litt vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet

Går sangen rolig eller er det mer futt i den?

den sangen er ganske rolig. en veldig fin sang. er en typisk sovesang egentlig :P

AnonymBruker
Skrevet

du husker ikke ca, når du hørte den da? er mulig å søke etter dato på p4's sider

nei jeg husker ikke... vet bare at det er lenge siden. men har bare ikke klart å glemme den :)

Skrevet

for veldig veldig lenge siden så hørte jeg en sang på p4 som ble spilt på natten. jeg ANER ikke hva denne sangen heter eller hvem som synger den.

det eneste jeg vet er at refrenget begynner med '' sleep my darlig, sleep my dear'' og at det er en mann som synger den. innmari irriterende og jeg får den ikke ut av hodet :P

har søkt og søkt til jeg har blitt sprø, så siste muligheten min er om noen av dere her inne kanskje vet hvem sang jeg mener??

Anonymous poster hash: 5ad59...3b9

Om du husker dato kan du søke her. :Phttp://www.p4.no/musikk/spilleliste/

Skrevet

Ah, så noen hadde foreslått det.

AnonymBruker
Skrevet

ja refrenget begynner akkurat sånn... har søkt meg i hjel jeg også til ingen nytte :) har jo bare de ordene å gå ut ifra så er jo litt vanskelig.

Hm, skulle hatt mer å gå på her. Var det en spesiell sjanger? Band eller artist, eller en typisk enkel barnesang på engelsk? Blir nysgjerrig selv her, haha.

Eneste jeg kommer på er denne, men den passer ikke til beskrivelsen :\

http://www.youtube.com/watch?v=ndPEQqqURXU

Anonymous poster hash: afd55...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Hm, skulle hatt mer å gå på her. Var det en spesiell sjanger? Band eller artist, eller en typisk enkel barnesang på engelsk? Blir nysgjerrig selv her, haha.

Eneste jeg kommer på er denne, men den passer ikke til beskrivelsen :\

http://www.youtube.com/watch?v=ndPEQqqURXU

Anonymous poster hash: afd55...f8d

vet ikke helt hvordan sjanger... men som jeg husker så kan den kanskje minne meg litt om james blunt musikk. litt sånn rolige, søte sanger. og det var kun 1 mann som sang :P var ikke noen barnesang nei..

huff, er til å bli sprø av dette her altså :fnise:

Skrevet

Kanskje:

Wilco - My Darling ?

AnonymBruker
Skrevet

Prøver meg her jeg også, selv om refrenget ikke er helt likt. Sleep my darling med Sam Green And The Time Machine? Han synger riktignok "sleep my darling sleep my child" så dessverre ikke helt ordrett forslag fra meg heller.

Anonymous poster hash: aeb43...3ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...