AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Er dem? var inne og søkte på denne møkka filmen mary poppins da jeg så ene skuespilleren har samme etternavn, da må dem være i sløekt i sant? Anonymous poster hash: 5d06d...846
sofie777 Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Ja, for alle som heter Hansen til etternavn er i slekt...... Nei, det er dessverre ikke så enkelt. Men om du går inn på imdb, står det som regel hvem folk er i slekt med. Jeg har fått noen overraskelser der. (Sjekk f,eks. han i Lost som heter Mapother til etternavn...(Han er i slekt med en kjent skuespiller som IKKE heter Mapother)) Matthew Garber er så langt jeg kan se ikke i slekt med Victor Garber.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Tror ikke det Anonymous poster hash: 8ce4f...5b5
Batteri Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Ja, for alle som heter Hansen til etternavn er i slekt...... Nei, det er dessverre ikke så enkelt. Men om du går inn på imdb, står det som regel hvem folk er i slekt med. Jeg har fått noen overraskelser der. (Sjekk f,eks. han i Lost som heter Mapother til etternavn...(Han er i slekt med en kjent skuespiller som IKKE heter Mapother)) Matthew Garber er så langt jeg kan se ikke i slekt med Victor Garber.. Hvis du tenker på Tom Cruise, så heter han Mapother jo.
sofie777 Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 . Hvis du tenker på Tom Cruise, så heter han Mapother jo. Vet, men de fleste kjenner ham ikke med det navnet.
Gjest Winza Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 . Hvis du tenker på Tom Cruise, så heter han Mapother jo. Tom mapother? det klenger ikke i det hele tatt, heller william cruise
Minya Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Thomas Cruise Mapother IV for å være helt nøyaktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå