Gå til innhold

God, rimelig fuktighetskrem - iherb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24 år og leter etter en ny, god fuktighetskrem! Jeg har tørr hud med litt fet t-sone, som lett får urenheter. Har egentlig alltid minst èn kvise i ansiktet, og er rød rundt nesen og litt ellers. Har også store porer...og masse hudormer. Ikke særlig fin hud, med andre ord. :fnise:

Jeg trenger en ny fuktighetskrem som gir godt med fukt, men aner ikke hvor jeg skal begynne! Nivea og lignende er helt utelukket, samme med parfymerte kremer. Ikke har jeg så godt økonomi heller, så decleor og lignende er ikke aktuelt.

Jeg har lest at iherb har flere gode kremer til en billig penge, noen med problemhud som kan anbefale en god til meg? :) Hva bruker du og hvilken hud har du?

Anonymous poster hash: 3dbdc...cba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i min Seaweed mattifying moisture lotion spf 15 fra The Body shop, huden min er kombinasjon; oljete t-sone og tørre partier. Etter en ukes bruk (uten at jeg mener at dette er en magisk ting) føler jeg meg sikker nok til å gå ute uten ti lag med pudder og en halv concealer.

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd litt forskjellig derifra, alt har gitt meg utbrudd. Anbefaler ikke å kjøpe hudpleie fra iherb. Prøv heller apoteket.

Endret av miaw
AnonymBruker
Skrevet

Jasså? Det visste jeg ikke! Tenkte at mye fra iherb er relativt safe, siden det er så mye uten parfyme, parabener, alkohol også videre...

Jeg har prøvd mye fra apoteket allerede. Vichy, Dermica, Cosmica, Sebamed og diverse annet.. reagerte på det meste av disse. Har du noen spesielle merker å anbefale? :)

Anonymous poster hash: 3dbdc...cba
Skrevet

Har du testet noen av kremene fra Jason Natural? De er billige på Iherb og har gode ingredienser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...