la_luz Skrevet 2. juni 2004 #1 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei Skal i selskap med hvit kjole og sko -åpen tå Er det finere med neglelakk på tærne enn uten? Hvilken farge skal jeg ha? Og er det noen som har noen triks for hvordan jeg skal ta på lakken, blir ofte så dårlig på tærne syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. juni 2004 #2 Del Skrevet 2. juni 2004 Hva som er finest eller ikke kommer vel an på smaken. Selv synes jeg neglelakk på tærne er fint. Jeg ville valgt en litt lys farge, men synes personlig at litt sterke farger gjør seg bedre på tåneglene enn på fingerneglene. Jeg har ingen spesielle tips om å lakke tåneglene, for selv synes jeg faktisk det er lettere å få det fint nettopp på tærne enn på fingrene. Bruk gjerne enn sånn "tå-deler" som man får på f.eks. Vita, H&M o.l.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. juni 2004 #3 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg synes så absolutt det er finere med neglelakk på tærne enn uten. Jeg er veldig glad i å bruke en sølvfarget lakk som fremhever brunfargen om sommeren, men til hvit selskapskjole tror jeg at jeg hadde valgt en litt diskre lakk i lilla eller rosatoner. Også flott hvis du har fått litt farge. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. juni 2004 #4 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg syns det er penest uten neglelakk, men det er jo en smaksak. Hvis jeg skulle hatt, så ville jeg nok valgt blank nelgelakk eller en helt lys en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 2. juni 2004 #5 Del Skrevet 2. juni 2004 Neglelakk definitivt penest! Jeg har røde tånegler året rundt. Synes det ser mest velstelt, "gjennomført", penest (og sexy) ut. Jeg pleier å bruke neglebåndskrem på negler/neglebånd først, og skyver neglebåndene bakover med en q-tip e.l. Bruker alltid en klar underlakk, så to strøk farget lakk, så et lag med klar lakk tilslutt. Da pleier neglelakken å vare i ca. tre uker til en måned, og den er så og si like fin hele tiden -kanskje litt kortere "levetid" nå på sommeren som jeg går mer barbeint osv. Jeg bruker alltid sånn "tådeler", og dersom jeg kommer litt utafor med lakken fukter jeg en q-tip i neglelakkfjerner og fjerner det som kom utafor. Når huden først er innsmurt med neglebåndskrem er den gjerne litt fettete, og det er lettere å fjerne lakk som har kommet utafor. Men NB: etter neglebåndskremen tar jeg litt neglelakkfjerner på en bomullsdott og fjerner alt fett fra selve neglen FØR jeg begynner å lakke. Jeg pleier dessuten å avslutte med å massere neglebåndskrem inn i negler/neglebånd etter at det siste strøket har tørka ordentlig også. Jeg pleier å legge lakking av tånegler til en kveld hvor det er mye bra på tv så sitter jeg og koser meg foran tv'en og lakker. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montmartre Skrevet 2. juni 2004 #6 Del Skrevet 2. juni 2004 svart neglelakk på tærne er kjempenydelig til mine likhvite tær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 2. juni 2004 #7 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har lakket mine røde. Bruker q.tips og neglelakkfjerner for å ta bort det som evt kommer på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Støyva Skrevet 9. juni 2004 #8 Del Skrevet 9. juni 2004 svart neglelakk på tærne er kjempenydelig til mine likhvite tær Det er stilig! Selv har jeg fransk manikyr på mine tånegler. Har du også porselenshvit hud, og hår svart som en ravnevinge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montmartre Skrevet 9. juni 2004 #9 Del Skrevet 9. juni 2004 ja jeg er meget lik min avatar bare penere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 9. juni 2004 #10 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg synes tånegler lakket blankt/i lyse farge er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Støyva Skrevet 9. juni 2004 #11 Del Skrevet 9. juni 2004 ja jeg er meget lik min avatar bare penere Jeg er meget lik min egen. Da jeg er altvitende innen kosmetikk, vet jeg at du er en meget bra peron, jeg vil ikke spekulere videre i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. juni 2004 #12 Del Skrevet 9. juni 2004 Røde tånegler er stilig, så det har jeg til tider. Er egentlig mest opptatt av å pleie tørre føtter, men tar en liten lakkering i ny og ne Rosatoner og andre pastellfarger er også fint, men jeg har ganske lys hud, så en klassisk rødfarge passer meg bra. (tar jo neglelakkvalg i forhold til klesvalg og varger seff ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 9. juni 2004 #13 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg liker ikke neglakk på tær i det hele tatt - uansett. :-? Sikkert jeg som er sær, liker nemlig ikke føtter i det hele tatt. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. juni 2004 #14 Del Skrevet 10. juni 2004 For meg er neglelakk et must på tærne. Om ikke noe annet så ihvertfall blank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. juni 2004 #15 Del Skrevet 10. juni 2004 Synes absolutt det er penest med neglelakk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 10. juni 2004 #16 Del Skrevet 10. juni 2004 Til en hvit kjole ville jeg valgt en helt lys neglelakk...Litt sånn naturfarge kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #17 Del Skrevet 10. juni 2004 er fint med lyse farger, men man på passe litt på.. i noen tilfeller kan det nesten se ut som om man har neglesopp e.l.. eller døde negler! hvite blasse... men får man den rette nyansen og har fin tekstur i neglene blir det bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #18 Del Skrevet 10. juni 2004 Neglelakk er finest ja! Selv bruker jeg enten sølvfarget, rosa eller knallrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusur Skrevet 10. juni 2004 #19 Del Skrevet 10. juni 2004 På tærne synes jeg det er nydelig med fransk manikyr. En hvit stripe ytterst på neglen og en svakt hvit( nesten blank) lakk over. Det ser så rent og delikat ut. Og selvfølgelig velpleide føtter uten tørr hud og slikt. -pusur- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. juni 2004 #20 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg liker best neglelakk på tærne (men nesten aldri på fingrene). Alle slags farger, gjerne knallfarger, svart, blå, sølv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå