AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Hei. Jeg skal flytte til enn annen by pga sambo skal studere der og har derfor sagt opp jobben min.Vi flytter dit neste mnd og vi har ikke fått ny bhg plass til barns før i aug. Har jeg da rett på dagpenger el lignende i den perioden fram til de er beg i bhg og jeg kan begynne å jobbe igjen ? Anonymous poster hash: c126e...fd6 1
Chloe- Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Mannen bør flytte i forveien, så får du og barna komme etter når barnehageplass og ny jobb er i boks. 1
Neket Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Om du sa opp jobben din selv får du karantene på dagpengene. Og når du ikke har barnepass, er du heller ikke reell arbeidssøker.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Så lenge dere ikke har barnepass, vil du ikke være reell arbeidssøker og dermed ikke ha krav på dagpenger. Hva med dagmamma? Husk at du uansett har 8 uker karantene på dagpenger når du har sagt opp jobben selv. Hva med å skaffe seg deltidsjobb på kveld/helg når mannen ikke er på skolen?Anonymous poster hash: e8086...fc5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Nei. Barna er ikke barnehage og du er derfor ikke arbeidssøkerAnonymous poster hash: 0e919...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå