Annabanana29 Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har vært betatt av en mann jeg har sett på treningssenteret de siste 2-3 ukene. Vi vet hvem hverandre er og hilser som regel hvis vi får øyekontakt/går forbi hverandre. Har møttes via felles venner på fylla for 3-4 år siden og snakket sammen og slo følge sammen hjem, siden vi skulle i samme retning. Så har visst om han lenge, men har først lagt skikkelig merke til han nå og blitt tiltrukket av han. Så i helga møtte jeg han ut og vi snakket litt. Han var ganske opptatt av å komme seg hjem virket det som, så fikk ikke slått av noen stor samtale. Han er ikke en type som er ute hver helg eller noe, så det var ganske heldig at jeg møtte han ute når jeg først var ut selv. Etter at han dro hjem, samme gjorde jeg, så sendte jeg han en melding hvor jeg bare sa det var hyggelig å se han ute. Fikk raskt svar og vi endte opp med å sende flere meldinger fram og tilbake. På noen av meldingene virket han ganske keen, men kan jo hende det bare var fylla som sto for dem. I allefall var han mer frempå enn hva jeg var i de meldingene vi sendte. Han foreslo at vi skulle møtes osv. Samt var han litt drøy i noen av meldingene, men det var helt klart han som "eksponerte" seg mest i meldingene. Jeg er 22 år og ferdigutdannet lærer til sommeren og han er 31 og har en sønn på 6-7 år. Jeg har de siste ukene vært usikker om jeg skal tørre å ta kontakt, for føler aldersforskjellen er så stor osv, og at han har en sønn. Men jeg får høre at jeg er voksen av meg, og uansett så er jeg interessert i noe seriøst. Så har vært usikker på om han i det hele tatt så på meg som "aktuell". Så var veldig fornøyd når jeg endelig turte å sende han en melding og vise interesse og at han responderte slik han gjorde. Så kommer spørsmålet. Jeg har ikke hørt noe fra han på ca 1 dag etter disse meldingene ble utvekslet. Sendte han en snapchat for ikke lenge siden om en felles interesse vi har, og fikk raskt svar på den. Hva skal jeg gjøre nå? Skal jeg sende han noen melding eller var det helt klart bare fylla som snakka og at han ikke mente noe med det? Vil ikke virke for påtrengende heller, siden det var jeg som startet å sende melding i går. Og hvis det er noen mannfolk her inne i den alderen. Hva tenker dere? Synes dere det er bra om en yngre dame tar kontakt og initiativ, at jeg viser tydelig interesse, eller blir det bare for dumt?
Nettinettet Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Jeg ville ventet å se om han tok initiativ til noe, siden det var du som sendte melding i fylla og startet samtalen. Er han interessert i å bli bedre kjent med deg så tar han kontakt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå