AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Andre her som lar seg irritere / drives til vanvidd av det? Selv reagerer jeg på folk som spiser hard frukt, f.eks. eple... Takler det ikke. Må gå i et annet rom! Finnes det noen terapi mot det? Anonymous poster hash: 12ff9...f83
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Tygging er helt ok, men lyden av bestikk som slår mot tennene er skrekkelig. Anonymous poster hash: df4fa...067 1
Razer85 Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Sliter med det samme selv, ikke så ille at jeg må gå ut av rommet men det treffer en nerve og kjenner jeg blir litt irritert! Smatting og når folk spiser som de aldri har sett mat før, da mister jeg matlysten!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Irriterer meg over alt mulig rart, men reagerer ikke på smattelyder. Det verste er folk som ikke lukker munnen når de spiser. Anonymous poster hash: 7482e...f88
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Andre her som lar seg irritere / drives til vanvidd av det? Selv reagerer jeg på folk som spiser hard frukt, f.eks. eple... Takler det ikke. Må gå i et annet rom! Finnes det noen terapi mot det? Anonymous poster hash: 12ff9...f83 Eksponering? Anonymous poster hash: 241e0...edc
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Har prøvd, og jeg tror nok det er nøkkelen. Hypnose kanskje og? At hver gang noen slafser så forbinder jeg det med humor eller noe Eksponering? Anonymous poster hash: 241e0...edc Anonymous poster hash: 12ff9...f83
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 jeg er ekstremt var for spiselyder, jeg får lyst til å stikke en skje igjennom halsen på en som ikke klarer å spise skikkelig, og jeg tikker på alt, slafsing, snufsing, knekkebrød, eple, gulerot bestikk i tennene etc etc. bor i et kjempegodt kollektiv der alt er fint og flott, bortsett fra at han ene slafser, slurper og gjør ALT som kan irritere meg. UANSETT hva han spiser høres det mye værre ut enn dette, og det er ikke en overdrivelse. men dette har herdet meg litt, alt annet blir så trivielt i forhold. men lurer på om det vil fortsette å være slik når vi ikke bor sammen lenger. Anonymous poster hash: 01b67...fcd 2
Gjest Awzm me Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Jeg er veldig heldig og har fått en slags egenskap som gjør at jeg stenger alle irriterende lyder ute av seg selv, selv om lyden av tyggissmatting og tannpussing gir meg "the creeps". Men spiselyder har jeg aldri tenkt over, med mindre noen slafser i seg maten sin som udyr.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Noe av det verste jeg vet er folk som "biter" i skjeen når de spiser suppe. GUD så irriterende. Anonymous poster hash: db5cc...bc9 1
mara2012 Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Er sånn jeg og. Epleknas er en av de mest irriterende tingene, i tillegg til annet knas som knekkebrød, potetgull ol.
Medusa13 Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Er dette dagen for tråder om ekle lyder Det er en om fis og bærsj her og i kveld. Smatting er forresten grusomt
miramis Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 Er en egen fobi som omhandler spise- og pustelyder. Blir stresset av det selv.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #15 Skrevet 17. mars 2014 Det er mulig du har misofoni. Om det finnes behandling vet jeg ikke, men det gjør det sikkert. Anonymous poster hash: f0ae1...343
TheTeen Skrevet 17. mars 2014 #16 Skrevet 17. mars 2014 Får konstante frysninger nedover ryggen når jeg hører folk pusse tenner. Kanskje litt av slafsing, men ikke så ille som tannpuss.
Bernardette Skrevet 17. mars 2014 #17 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg kjenner en som spiser som de grisene på filmen. Jeg holder litt på med hester, og hver gang denne mannen spiser så lukker jeg øynene og ser for meg den nydelige gamle vallaken som spiser epler fra en dyp bøtte. Det er eneste utvei, for ellers klikker jeg. Jeg fatter for øvrig ikke hvordan EN mann kan høres ut som SYV hester som spiser FEMTI epler samtidig. Men det er faktisk mulig. Edit: skrivefeil Endret 17. mars 2014 av Bernardette
Sandie Skrevet 17. mars 2014 #18 Skrevet 17. mars 2014 jeg er ekstremt var for spiselyder, jeg får lyst til å stikke en skje igjennom halsen på en som ikke klarer å spise skikkelig, og jeg tikker på alt, slafsing, snufsing, knekkebrød, eple, gulerot bestikk i tennene etc etc. bor i et kjempegodt kollektiv der alt er fint og flott, bortsett fra at han ene slafser, slurper og gjør ALT som kan irritere meg. UANSETT hva han spiser høres det mye værre ut enn dette, og det er ikke en overdrivelse. men dette har herdet meg litt, alt annet blir så trivielt i forhold. men lurer på om det vil fortsette å være slik når vi ikke bor sammen lenger. Anonymous poster hash: 01b67...fcd Grisene var jo supersøte, slafselydene til tross Jeg har det også slik ts, særlig når folk snakker med masse mat i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå