AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Gråblå. Ser litt ut som grått, med hint av lyseblå i. Sikkert noen som vil tro lyseblå. Men jeg tipper det er ment å være grå? Har selv noen fliser på kjøkkenet som skal være lysegrå, men som i feil lys kan se lysegrønne ut.. Anonymous poster hash: 5c0ca...7ef
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 lys gråblå, mer grå enn blå. Anonymous poster hash: d437f...9fa
Gjest Wei Wei Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Vel, jeg ser selv at fargen er grå-blå. Kanksje jeg var upressis i hovedinnlegget. Jeg mente navnet på fargen.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Lignet kanskje litt på en jotun farge som heter Demring?? Nesten umulig å si. Det er jo så mange nyanser av grått. Anonymous poster hash: 5c390...1b3
Gjest Flukt Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Kan det være gustaviansk blå? Vi har denne i stua, og den skifter litt mellom å se lyseblå og grå ut synes jeg
Gjest Wei Wei Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Hvit/ lys lin tipper jeg Det er ikke hvet lin. Den fargen har jeg hjemme og den gir ikke blåaktig undertone, men heller litt rød/lilla, selv om det er en greige farge. Denne her er grå med blå undertone. Ser på Lady fargekart og syns det er så vanskelig å forstå. Fargene er vel ulike på skjermen og i butikken, og sikkert på veggen og. Må dra å hente noen farge ark fra butikken vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå