Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Ønsker egentlig å reise til Cala d´Or i sommer, men.. Er litt usikker pga strendene der er så små. Mens byen i Cala dor ser utrolig koslig ut.

Derfor lurer jeg på om det er noen som er litt kjent? Hvilket sted på Mallorca er nærmest Cala dor? Helst et sted med litt større fin strand og nærme Cala dor sentrum?

Videoannonse
Annonse
Gjest Trolletrine
Skrevet (endret)

Kjent og kjent....men vi var der ihvertfall i fjor;-) Hyggelig plass, men små strender, som du selv sier. Jeg er ganske sikker på at du ikke kan bo på en annen plass der de har bedre strender, for så å reise inn til Cala d' Or f.eks på kvelden. Til det blir avstanden for lang. Så vidt jeg husker var det bare enkelte landsbyer i nærheten av byen, - små plasser et godt stykke fra sjøen. Forøvrig syns jeg det finnes bedre plasser uansett. Vi storkoste oss der, men det holder å ha vært der en gang.

Men hvis det er strand du er ute etter, hva med Alcudia? Er jo en turistplass det også, men stranden er laaaaang og flott, og de har en koselig gamleby.

Endret av Trolletrine
Skrevet

Takk for svar! Får nok se etter noen andre fine steder på Mallorca ja :)

AnonymBruker
Skrevet

Playa de palma har en lang og fantastisk strandpromenade.

Anonymous poster hash: 134d9...00c
Gjest Trolletrine
Skrevet

Playa de palma har en lang og fantastisk strandpromenade. Anonymous poster hash: 134d9...00c

Signerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...