AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Okei, så jeg møtte en fyr på byen i går og vi fikk god kontakt. Han spurte meg om nummeret mitt og det fikk han. Vi har snakket nesten konstant på SMS og da jeg spurte om han var ledig i kveld, så sa han at han var opptatt, men at vi kunne møtes i morgen. Etter litt frem og tilbake, har vi kommet frem til at vi skal møtes denne helga. Spørsmålet mitt da er, er det "innafor" å invitere han med hjem til meg eller kan det virke skremmende for han? Vi har jo aldri vært på en såkalt date og jeg møtte han jo i går, men jeg er ikke interessert i noe forhold. Hva bør jeg gjøre? Er det for frampå å invitere han med meg hjem? Anonymous poster hash: 0e067...2bb
Hecubaa Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Jeg ville invitert han med på cafe eller noe sånt i første omgang, særlig siden dere møttes på byen og det kan være greit å finne ut om det faktisk er tiltrekning og god kjemi der uten at det er alkohol involvert også. Hvis du inviterer han hjem til deg ville i alle fall jeg tenkt at det kun var én ting du var ute etter - uansett om du direkte/indirekte har sagt at det ikke er det. Endret 16. mars 2014 av Hecubaa
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Hvis du er intr i kun sex, inviter han hjem. Hvis du ikke er intr i et forhold, og han vet det så inviterer du han hjem. Hvis han ikke vet du ikke er ute etter et forhold, så inviterer du han også hjem, for en første date utenfor hjemmet er for meg det samme som å si at man ønsker å bli godt kjent med personen på et mer seriøst stadie. Anonymous poster hash: 5bac8...0c5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Takk for svar! Ja, det er det jeg er redd for; at han skal tro at jeg vil noe mer. Samtidig tar jeg også meg selv i å være redd for at han tror at jeg er lett på tråden og at han kanskje syns det er turn-off og avviser meg? Greia er at jeg faktisk ikke er lett på tråden, har bare hatt sex med 2 personer i en alder av 20 år, men har sååå lyst på akkurat han fyren her! Anonymous poster hash: 0e067...2bb
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 , for en første date utenfor hjemmet er for meg det samme som å si at man ønsker å bli godt kjent med personen på et mer seriøst stadie. Anonymous poster hash: 5bac8...0c5 Utedate handler bare om bevissthet for personlig sikkerhet. Anonymous poster hash: 22c7b...682
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Utedate handler bare om bevissthet for personlig sikkerhet. Anonymous poster hash: 22c7b...682 Selvfølgelig, hvis man ikke har møtt personen før. Men TS har møtt denne mannen allerede. Det er mange som feks nettdater som tar første date ute for personlig sikkerhet(og muligheten til å stikke hvis det bare er kleint), men møtes hjemme på date to. Anonymous poster hash: 5bac8...0c5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 De møttes på byen, jeg ville hatt en edru vurdering før en hjemmedate. Anonymous poster hash: 22c7b...682
Samosa Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 De møttes på byen, jeg ville hatt en edru vurdering før en hjemmedate. Anonymous poster hash: 22c7b...682 Ingen av oss var fulle da vi møttes! Det var litt derfor vi bonda også, hehe. Takk for råd!!
Gjest Lincoln Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Det er helt innenfor å invitere ham hjem, og jeg kan love deg at han kommer til å bli positivt overraska over at ei dame faktisk er litt frempå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå