AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Dette irriterer meg. Hele kroppen min er slank, men likevell finnes det celulitter på lårene mine. Trodde man bare hadde det dersom man hadde en del fett på kroppen, men der tok jeg visst feil. Lårene er litt større en resten av den slanke kroppen, så kanskje det er der alt fettet legger seg. Har noen ide på øvelser jeg kan gjøre for åfå bort celulittene? En sunn måte vel og merke- ikke noe sulting.Anonymous poster hash: 07068...4e7
Asso Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Alle kan få celulitter =) Dårlig kosthold er en av årsakene.. Også lite aktivitet.. Se på hva du gjør og spiser i løpet av dagen. Er du i mye nok aktivitet, trener du rett? Selv løper jeg en del, men det var ikke før jeg begynte med litt ekstra styrketrening at mine appelsine begynte å forsvinne =) Har noe fortsatt, men det plager meg ikke så mye =) Hvis det er ditt eneste problem så er du heldig =) Ikke stress med noen små prikker som nesten ingen ser, med mindre du går med rumpeshorts året rundt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå