Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg lastet idag ned appen Tinder (oh yes, it's happening!), og tenkte å sjekke det ut, men det jeg lurer på er, får man presentert så-og-si alle i nærområdet, eller selekterer Tinder etter hvem de tror er rett for deg? Synes jeg ser bare én type menn der, "bærumssveis", bildet av vedkommende som stuper salto i havet eller hopper i fallskjerm, "flasher" tattisen osv. Gjelder det for flere enn meg? Don't get me wrong, noen av disse blir også likt, men hadde håpet på litt større variasjon...

(Er forresten jente på 25 i Oslo)

Anonymous poster hash: 336b4...43d
Videoannonse
Annonse
Gjest Ninab
Skrevet

Tanken har slått meg og... i stor grad for blærete mannfolk å se...

• Liker 1
Skrevet

Du får presenter alle.. du må selv sortere ut :)

Skrevet

Tanken har slått meg og... i stor grad for blærete mannfolk å se...

Det har ikke slått dere at "blærete mannfolk" i størst grad vil tiltrekkes en (sex-)app der partnervalg utelukkende baserer seg på utseendet til damen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke slått dere at "blærete mannfolk" i størst grad vil tiltrekkes en (sex-)app der partnervalg utelukkende baserer seg på utseendet til damen?

TS her!

Jo, tanken har slått meg mer - mer enn det, jeg innser at Tinder bare er for meg et eksperiment, og så får man se om det er noen vettuge folk der inne. Jeg var medlem på et annet nettdatingssted før det, og en jeg har tidligere hatt kontakt med (som virker oppegående og ålreit), fortalte at han som andre hadde trukket mot Tinder, fordi det er der det "skjer" om dagen. Men ja, man må bare være kritisk og spørre gode spørsmål, så får man vel fort en følelse av guttens intensjoner...

Anonymous poster hash: 336b4...43d

AnonymBruker
Skrevet

Med statusjaget som er her til lands OG spesielt dette med at det er så viktig med å "vise sine beste sider" og "stå frem med alt det kule man har gjort", så er det ikke rart at det blir slik.

Og de aller fleste vil jo bli valgt fordi de er spesiell for noen. Problemet er vel at kjærlighet dessverre har lite med ytre ting å gjøre.

Hvorfor skal noen elske meg fordi jeg har hoppet i fallskjerm, snorklet med havskilpadder eller reist land og strand? Det er ting jeg har gjort for meg selv.

Det store spørsmålet er vel heller "Hvem er du som person?"

Da må du by på deg selv og det er ikke like lett ;-).

Anonymous poster hash: d5768...3c8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på Tinder, men har slettet konto pga følgende:

1. Når man får melding fra et mannfolk på 46 år: hei, jeg har fire barn, men jeg kan godt tenke meg å lage et til sammen med deg i sengen min

2. Når man ser menn med tattiser overalt, type bleket hår som står rett opp, gifte menn som sier de er der for å prate..., "hei her er jeg i fallskjermen min/på jakt/fisker- sjekk fisken a!" etc etc etc

3. Når man ellers får meldinger som kun går på sex, og man har skrevet i profil at man ikke ser etter ons, men et forhold. :P

Hvor er de normale mennene hen? :P De er tydeligvis ikke på Tinder de.

Anonymous poster hash: 789b9...18b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på Tinder, men har slettet konto pga følgende:

1. Når man får melding fra et mannfolk på 46 år: hei, jeg har fire barn, men jeg kan godt tenke meg å lage et til sammen med deg i sengen min

2. Når man ser menn med tattiser overalt, type bleket hår som står rett opp, gifte menn som sier de er der for å prate..., "hei her er jeg i fallskjermen min/på jakt/fisker- sjekk fisken a!" etc etc etc

3. Når man ellers får meldinger som kun går på sex, og man har skrevet i profil at man ikke ser etter ons, men et forhold. :P

Hvor er de normale mennene hen? :P De er tydeligvis ikke på Tinder de.

Anonymous poster hash: 789b9...18b

Nei, de er nok ikke det. De gjemmer seg godt fra all galskapen på slike medier ;-).

Anonymous poster hash: d5768...3c8

Skrevet

Det finnes noen fine, ikke blærette mannfolk der og, men tror ikke du skal ha for store forhåpninger til tinder. Jeg bruker det bare for gøy og har ingen planer om å møte folk der inne, iallefall ikke de som spør om jeg skal komme over etter å bare ha sagt hei :P

Gjest Ninab
Skrevet

Nå har jeg hatt Tinder bare noen dager, men hittil - de som har blitt match, er hyggelige og ingen har bedt om sex eller andre alt for intime data etter så kort tid.. DET er jo bra.

Hadde iflirt og sukker en kort periode, men der kan man snakke ONS og rare henvendelser.. Slettet fort gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...