Skrikhals1 Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Hei! Mann, begynnelsen av 30-årene. Stemmeleie dyp 1. Bass evt 1.alt - 2.sop der hvor prestasjonskravene ikke er like høye. Flytter til Tromsø neste uke. Trenger et par kor og øvingsrom hvor det er mulig å dra på litt. Kjenner ikke forholdene noe særlig, lite å finne på nettet. Litt preferansefortrinn for kor som har et lite repertoar, ikke 150 sanger å lære seg på en uke. Kan godt være et lite kor. Må ikke være unge mennesker, søker noe for å synge, ikke for sjekkern. Prøvesang eller ikke - spiller ingen rolle. Kan godt være kirkekor, så lenge jeg får være med uten å døpe meg. Stiller opp på gudstjenester. Kan godt være verdslig, så lenge jeg får synge noe annet en dooo, dooo, la, la, la, og lage brummelyder (det er ofte kjipt å være 1.bass...) Skjønner at det er mest aktuelt å begynne etter påsken. Er det allikevel noen som kan gi meg et tips om hvilke kor jeg bør sjekke ut? Svar eller send PM.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Har du funnet deg et kor? Kan tipse om at Det norske mannskor av 1995 har opptak på torsdag. http://www.dnm95.no Anonymkode: ec0cd...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå