Gå til innhold

Greit med to økter på en dag når man ikke er veldig trent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle treningsglade, jeg er nybegynner og trenger litt råd :)

Jeg driver med Jillian Michaels sitt program, 30 day shred og synes det går veldig bra. Skal starte på nivå to i morra, og merker vanvittig stor fremgang etter de første ti dagene. Trente som normalt i morges, men synes ikke det tok noe særlig ifht hva det gjorde til å begynne med, og nå sitter jeg og tripper full av energi. (Det eneste i den økten som fortsatt er tungt er armhevingene.)

Er det skadelig om jeg tar en økt til nå? Jeg er ikke støl eller sliten overhodet, og kjenner behov for mer. Her jeg bor er det litt dårlig løpemuligheter, bare asfalt overalt, så det beste ville vært noe jeg kan gjøre hjemme. Satt og så litt på noen andre av videoene til Michaels her om dagen og tenker at en av magevideoene kunne vært bra siden jeg føler at "shredden" ikke tar nok på magemusklene (jeg må sette på pause og ta 5-10 ekstra repetisjoner hver gang bare for å kjenne at det tar, liksom).

Jeg er i utgangspunktet ikke veldig godt trent, driver med litt riding utenom (en gang i uken), og har løpt/spilt fotball mye før så jeg har sterke ben, men svak overkropp. Litt redd for å overtrene, så derfor spør jeg om råd her :)

Setter pris på alle svar, og ønsker alle en fin søndag! :)

Anonymous poster hash: dd0fd...50f
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Ikke noe stress med to økter iblandt om en har overskudd og energi til det :)

Bare pass på i det lange løp å kjenne etter når kroppen trenger hvile så skal det nok gå bra.

• Liker 2
Skrevet

Ikke farlig i det hele tatt, så lenge du spiser godt, og sover godt ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte rent å takke for svar! Bedre sent enn aldri, så takk for råd :) Det gikk helt fint, dere hadde rett :)

Anonymous poster hash: dd0fd...50f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...