AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg vet at eksen min ble veldig lei seg når jeg gjorde det slutt og det tok flere uker før jeg "kom meg unna" for å si det på den måten. Men nå har jeg ikke hørt et pip på ca 3-4 ukers tid og lurer derfor litt på om jeg kanskje skal sende en sms og høres åssen det går!? Men det er kanskje litt dumt. med tanke på at hun sikkert fortsatt prøver å glemme meg? Syntes jo ærlig talt litt synd på henne, siden hun også har hatt andre diverse problemer her i livet, men det beste er vell kanskje å fokusere 100% på min egen fremtid? Anonymous poster hash: 2d6a3...758
Hecubaa Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Jeg syns du kan sende melding hvis du ikke har hørt/sett livstegn og er oppriktig bekymret etter 3-4 måneder, men ikke etter 3-4 uker når hun antagelig endelig har begynt å komme seg videre..
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Herregud, la den stakkars jenta komme seg videre i fred, uten å tukle noe mer med følelsene hennes. Anonymous poster hash: bae59...a0d 3
Gjest Violetta Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Jeg synes du skal la eksen være i fred.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Hva skal hensikten med en sånn melding være? Å sjekke om du bør synes synd på henne eller ei, eller..? Jeg er i utgangspunktet negativ til det, men det kommer jo også an på intensjonen. Anonymous poster hash: ed290...28f 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Nei, ikke send melding, hun trenger tid på å bearbeide følelsene.
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Jeg synes ikke det var en dum ide. Når jeg gjorde det slutt med min eks etter flere år sammen, tok jeg kontakt etter en stund for å høre hvordan det gikk. Vi pratet litt frem og tilbake og han fikk gitt utslipp på alt han hadde gått å bært på av følelser i ettertid. Han syntes i vært fall det var godt å få prate litt om det når stormen hadde roet seg. Det eneste minuset er jo at tankene om deg kan blusse opp igjen. Endret 16. mars 2014 av Lady.In.Heels
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Jeg synes ikke det var en dum ide. Når jeg gjorde det slutt med min eks etter flere år sammen, tok jeg kontakt etter en stund for å høre hvordan det gikk. Vi pratet litt frem og tilbake og han fikk gitt utslipp på alt han hadde gått å bært på av følelser i ettertid. Han syntes i vært fall det var godt å få prate litt om det når stormen hadde roet seg. Det eneste minus er jo at tankene om deg kan blusse opp igjen. Ja, akkurat det jeg og tenker kan være mest sannsynlig, særlig i og med at det var TS som slo opp.. Synes det er en grei regel at den som slo opp står for det, og holder seg unna jeg. Den som slo opp har på en måte sagt sitt. Så blir det opp til den andre parten å ta den tiden han/hun trenger, eventuelt ta kontakt selv dersom han/hun har noe på hjertet. Noen vil ta kontakt av seg selv, mens for andre er det gull verdt med avstand (ute av syne, ute av sinn). Så nei, Ts, jeg synes du skal stole på at hun holder seg unna deg med vilje, og at hun har sin egen familie og egne venner rundt seg som hun har kontakt med nå i hverdagen, og fremover i fremtiden. Du er ute av spillet. Anonymous poster hash: bae59...a0d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Den eneste årsaken til at du vil sende en melding er fordi du føler deg ensom og vil ha sex. La eksen din være i fred. Anonymous poster hash: 49193...438 1
Gjest Tingelinling Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Det er nesten ALLTID dumt å sende sms til noen man har slått opp med for "å høre hvordan det går".
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 La henne ta kontakt selv når tiden er inne for det. Så kan dere snakke da. Anonymous poster hash: 92342...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå