Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller vente til du er 100%?

Er vel feigt å bare slenge inn en "det er slutt, jeg flytter"

Det er så smertefult,men nå føles det bare falskt mellom oss. Og det orker jeg ikke leve i.

Anonymous poster hash: 93678...766

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er verre å si "jeg tror ikke jeg vil mer" for å så ombestemme deg. Da lever i hvert fall andre parten i usikkerhet.

Anonymous poster hash: cdd4b...713
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Hvis du føler det slik, så må du selvsagt gi beskjed. Da har vedkommende i det minste en sjangs til å prøve å ordne ting. Ingenting er verre enn dem som slenger ut at de gjør det slutt ut av det blå, uten en form for ¨forvarsel¨.

Dere er jo kjærester, og da burde dere kunne prate om slike ting.

Endret av Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg har vært i den situasjonen, men da i ekteskap. Feilen jeg gjorde, lenge, var å ikke si noe. Omsider forsto jeg at jeg måtte gi signaler om at jeg ikke var fornøyd. Slik at han ble forberedt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i den situasjonen, men da i ekteskap. Feilen jeg gjorde, lenge, var å ikke si noe. Omsider forsto jeg at jeg måtte gi signaler om at jeg ikke var fornøyd. Slik at han ble forberedt.

Følelsmessig er jeg ute av forholdet kjenner jeg. Nå har jeg mer krisetanker om alt det praktiske..

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Synes det virker som at du er 100% sikker jeg TS.

Men hvis man begynner å bli usikker, så bør man snakke sammen om hva som ikke er helt som det skal. Mye kan forandres hvis det tas tak i tidlig. Begge bør ha mulighet til å gjøre ting annerledes.

Den andre kan bli usikker, om man nevner noe som kanskje ville gått over av seg selv også. Hvis man overtenker osv. Så det er en balanse det der..

Anonymous poster hash: 0e260...10f
AnonymBruker
Skrevet

Synes det virker som at du er 100% sikker jeg TS.

Men hvis man begynner å bli usikker, så bør man snakke sammen om hva som ikke er helt som det skal. Mye kan forandres hvis det tas tak i tidlig. Begge bør ha mulighet til å gjøre ting annerledes.

Den andre kan bli usikker, om man nevner noe som kanskje ville gått over av seg selv også. Hvis man overtenker osv. Så det er en balanse det der..

Anonymous poster hash: 0e260...10f

Enig.. Vi har for mye avstand mellom oss. Kunne ikke brydd meg mindre om jeg fikk en klem eller ikke..

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...