AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har da virkelig lyst til å starte å trene. Hovedsakelig så er målet mitt å gå ned i vekt og få en litt strammere kropp. Jeg veier nå 60 kilo, men vil veldig gjerne ned til 50 / 55 - er 1.65 cm, om det har noe å si. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å pushe meg selv til å faktisk sette i gang noe. Av og til så er jeg supergira og setter igang, men det hele er så ''ork''. Jeg var et såkalt støttemedlem på sats i 3 år, men trente oftere før da jeg hadde venner å trene med. Nå er jeg i et helt annet miljø og jeg er rett og slett flau. Jeg har en type angst som gjør at jeg blir flau for omtrent ALT. Altså jeg hadde aldri klart å trene alene på et studio, fordi jeg føler folk tenker stygt om meg. Type '' haha, tjukka på trening / hva faen driver hun med? ''. Vet ikke hvorfor, men det er slik jeg tenker og det hele er ubehagelig for meg. Misunner selvstendige folk SÅ mye. Jeg har mine perioder hvor jeg ikke får i meg noe mat fordi jeg tenker at jeg går ned i vekt da, men jeg må jo lære meg å kombinere sunn mat med trening. Har blitt mye flinkere til å spise, i forhold til hvordan jeg var før. Det å trene hjemme, kan jo funke, men jeg må altså finne motivasjonen. + Hva er det som egentlig gir resultater? Det eneste av treningsapparat jeg har hjemme er en spinningsykkel (?) - og eneste gangen jeg kan bruke den, er når jeg alene hjemme - fordi jeg synes det er flaut at foreldrene mine skal se at jeg prøver å trene, når jeg kondisen min er på -100. Finnes det effektive øvelser jeg kan gjøre på rommet? Hjelper ikke akkurat på selvitlitten min når min mor veier det samme som meg omtrent, og hun er tynn. Igår spurte faren min om jeg ville ha en sjokoladebolle med krem, så sa min mor '' Hun er på slankern '' , jeg ble litt sjokkert egentlig. Jeg vet godt at hun ikke mener noe som helst vondt i det, men jeg tenkte er det virkelig så åpenbart? De ser meg jo sjeldent spise, legger de merke til det egentlig? De spør meg jo aldri akkurat. Nei, nå skriver jeg bare ned mye tull. Poenget er at jeg trenger hjelp til å finne motivasjon og til å holde det gående. Altså hva kan jeg gjøre på rommet mitt i fred og ro? Finnes det slike øvelser? Jeg har planer om å hoppe på sykkelen når jeg har mulighet og. Jeg vil løfte rumpen og få magen flat - så er jeg egentlig fornøyd .. Hjelp meg? Anonymous poster hash: 28e86...f5c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 *bump* Anonymous poster hash: 28e86...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå