lindasc Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Etter eksen slo opp med meg, for sånn tre uker siden, har jeg allerede vært på utallige mange bynturer, hvor jeg har hatt sex med to personer. Ganske så full. Føles veldig bra ut der og da. Ikke fordi jeg tiltrekkes personen, men fordi det hjelper for å ikke tenke så mye på eksen. Det føles allikavel helt jævlig ut etterpå, og føler meg utro. Allikavel klarer jeg ikke å slutte å verken drikke eller ha sex med randoms. Det er det eneste som hjelper ! Er det noen andre som har gjort det samme etter ett brudd ?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Høres jo ikke ut som om det hjelper? Anonymous poster hash: be597...d4c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Gjorde det etter ett brudd. Det hjalp midlertidig, men ikke på sikt. Anonymous poster hash: a09c4...71e
Hecubaa Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Hvis det er du som har blitt dumpet og du allerede har litt dårlig selvtillit så tror jeg ikke at å bunkre opp med ONS vil hjelpe deg med å få denne tilbake og gå rakrygget videre.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Jeg datet 2 og har hatt 1 ONS etter bruddet. Jeg fant kjapt ut at jeg ikke klarer å ha bra sex med menn jeg ikke er forelsket i . Det samme gjelder kanskje for deg? Min nye regel er å ikke ha sex med mindre jeg har følelser for noen. For det blir bare rør. Og nå har jeg såret enda en mann fordi jeg ikke vil ha noe forhold. Savner exen Anonymous poster hash: 48cf1...b83
Meandro Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Joda, det hjelper. Det fyller tomrommet der og da, og du har ikke noe grunn til å ha dårlig samvittighet. At det føles dårlig etterpå skyldes nok at du ikke gjør det hyppig nok. Gå ut tre-fire ganger i uken om du må, for det finnes ingen quick fix. Kos deg og gå videre med livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Ja, jeg gjorde slik da eksen slo opp. Plutselig hadde jeg ligget med fem-seks stk på 1,5 mnd. Føltes veldig bra der og da, og følte som jeg hadde tatt en slags hevn selv om han ikke visste om det, selv om han fikk vite det i ettertid. Det er 1,5 år siden nå, og først nå har jeg begynt å angre på hvordan jeg oppførte meg på den tiden. Anonymous poster hash: 26b82...d3f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Det er jo egentlig bare trist... Å ikke takle å stå i følelsene, men døyve de med falsk kjærlighet. Det er en ekkel følelse når du drar hjem til deg selv og blir alene med tankene og følelseneAnonymous poster hash: 42b4b...2ad 3
Gjest Chloe87 Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Å holde på sånn gjør det vel bare vondt verre.
Gjest busterox Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Gjorde det etter ett brudd. Det hjalp midlertidig, men ikke på sikt. Anonymous poster hash: a09c4...71e Akkurat slik var det med meg også. Anbefaler det ikke, jeg angrer på 90% av de jeg har hatt sex med på grunn av jeg trodde det kom til å hjelpe etter bruddet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå