Gå til innhold

Må man konkurrere for å være med i Pistolklubb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne som nylig ble med på nybegynnerdag hos den lokale pistolklubben, og jeg synes det var kjempegøy. Jeg fikk faktisk en del 10ére også :P

Det hadde vært en meget gøy hobby merker jeg, men jeg ser ikke for meg at jeg vil konkurrere med andre i stevner og slikt. Må man det etterhvert? Eller kan man bare dukke opp på klubbdagene og skyte target for gøy?

Hadde satt veldig pris på erfaringer :)

Anonymous poster hash: d49d8...cb6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Skrevet

Hadde vært rart hvis du MÅ konkurrere!

Var med i skytterklubb tidligere, der var det frivillig om man ville være med på stevner flere som kun var med på trening! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært rart hvis du MÅ konkurrere!

Var med i skytterklubb tidligere, der var det frivillig om man ville være med på stevner flere som kun var med på trening! :)

Tusen takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skyter pistol nå, og kan trygt si at det er null tvang om stevner!

Det er helt opp til deg selv hva du gjør. Jeg tenker også at jeg kun skal skyte på treningskveldene, men er også med av og til når det er stevnekvelder. Hurtigpistol fin, f.eks., er kjempegøy! Du må bare ta tiden du trenger på trening, så ser du etter hvert om du vil prøve noe mer spennende.

Velkommen til sporten, det er kjempegøy! :)

Anonymous poster hash: f320b...f56
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skyter pistol nå, og kan trygt si at det er null tvang om stevner!

Det er helt opp til deg selv hva du gjør. Jeg tenker også at jeg kun skal skyte på treningskveldene, men er også med av og til når det er stevnekvelder. Hurtigpistol fin, f.eks., er kjempegøy! Du må bare ta tiden du trenger på trening, så ser du etter hvert om du vil prøve noe mer spennende.

Velkommen til sporten, det er kjempegøy! :)

Kjempe bra :)

Litt tåpelig spørsmål, men hvis man skulle bli såpass bitt av basillen at man vil delta på stevner og slikt, deles det opp i kjønn, alder etc, eller er det rett og slett den som er best?

AnonymBruker
Skrevet

Avhenger vel av programmet :) Jeg er 18 og skyter i juniorklasse D. Er ikke noen egen klasse for kvinner, tror jeg!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...