Gå til innhold

Eksen min er blitt sammen med en skikkelig stygg mann. Utseende er tydeligvis oppskrytt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, eksen er altså blitt sammen med en ny.. Og han er rett og slett ikke særlig kjekk.. Mildt sagt.

Alle de andre kjærestene hennes utenom meg har vært mindre pene menn. Jeg er garantert den kjekkeste hun har vært sammen med.

Så man kan si at utseende trenger ikke være det essensielle i et forhold, siden denne jenta dumpa meg..

Hvis utseende var det viktigste, så burde hun hatt penere kjærester. Bortsett fra meg, har alle vært under hennes nivå.

Så det man kan lære av, er at ikke ALLE jenter er sykelig opptatt av utseende.

Anonymous poster hash: 8c747...68b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen etter!

Anonymous poster hash: 36204...863
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Og dette forteller du på KVINNEguiden?

Anonymous poster hash: 95ec8...264
  • Liker 5
Skrevet

Utseende er ett kortsiktig lån

Kansje eksen din lærte en lekse med deg og ville i allefall ikke gjøre noe slikt igjen ? eller

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han skjuler en skikkelig kongeboa i buksa?

Anonymous poster hash: 6c15e...209
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tipper at de nye kjærestene ikke skriver slike dusteinnlegg på KG. Så da opplever nok hun et framskritt...

Anonymous poster hash: d2822...f9e
  • Liker 7
Gjest New_Girl
Skrevet

Her lukter det liten selvinnsikt lang vei... :P

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Noe sier meg at interessen i utseende ditt falmet og hun fant ut at det ikke var stor mer der.. :P

Anonymous poster hash: cc1ed...d49
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

... Alle de andre kjærestene hennes utenom meg har vært mindre pene menn. ... Anonymous poster hash: 8c747...68b

.. Er vi nu helt sikker på det?

Anonymous poster hash: 0bab5...e64

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Frekke dere er.

Jeg er jo snill med eksen her..

Jeg har god selvinnsikt, og jeg er en 7`er i utseende. Eksen er en 5-6`er, mens de andre kjærestene ligger rundt 3. All respekt til henne, som ser forbi slikt.

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Frekke dere er.

Jeg har god selvinnsikt, og jeg er en 7`er i utseende. Eksen er en 5-6`er, mens de andre kjærestene ligger rundt 3. All respekt til henne, som ser forbi slikt.

Eventuelt så opererer ikke hun med den samme type skala som deg. Det kan vel hende at hun finner andre ting enn deg attraktivt?

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kanskje eksen fann ut at personlegheita di ikkje var noko å trakte etter?

AnonymBruker
Skrevet

Du er nok en femmer selv. Menn har en tendens til å overvurdere eget utseende.

Anonymous poster hash: df2af...c44

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dere vet noe om min personlighet.

Jeg er ikke slik jeg framstår med dette innlegget. Er en sympatisk, høflig gutt. Smart og full av humor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen etter, ja. Trodde du virkelig utseende var så viktig?

Jeg har valgt bort maaaange kjekke menn til fordel for noen helt alminnelige, til og med mindre pene. Grunnene til det var så mangt. De kan ha vært mer stabile, hatt noe veldig attraktivt med sin personlighet (som noen av de kjekke bare prøvde å fake, fordi de egentlig var et tomt skall), kjemien mellom oss var helt unik, og/eller... de hadde en kongeboa i buksa. :ler:

Dumme menn som tror de er noe er ihvertfall noe jeg dropper veldig lett, selv om jeg kan føle fysisk tiltrekning. Belære andre om selvfølgeligheter er kanskje et tegn på at man heller skal tenke litt over tilværelsen.

Anonymous poster hash: 83037...cf6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dere vet noe om min personlighet.

Jeg er ikke slik jeg framstår med dette innlegget. Er en sympatisk, høflig gutt. Smart og full av humor.

Smart vil jeg nå ikke si du er, hvis du først nå har fattet at partnervalg baseres på veldig mange fler parametre enn utseende, OG opererer etter en skala. Men du tror det tydeligvis selv, noe jeg vil driste meg til å antyde at du kan være av sorten som er litt høy på seg selv, noe som igjen gjør det til en stoooor lettelse å finne en "stygg" (!! not), normal fyr etterpå.

Gjest ashanti
Skrevet

Herlighet, du bestemmer vel ikke hvem som er kjekke og hvem som er stygge? For alt du vet kan det hende hun syntes den nye kjæresten er den kjekkeste mannen hun noensinne har sett. Hva du syntes om utseendet til denne nye kjæresten bryr vel hun seg midt i r... om? Du burde heller gå videre i livet, og slutte å bruke så mye tid på å sitte å vurdere utseendet til din eks sine ekser og nye kjæreste. Og kanskje hennes nye kjæreste tenker at hennes eks (dvs deg) var mindre pen og at han ikke skjønner hva i all verden hun gjorde med en fyr som er en 3'er på skalaen liksom? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Smart vil jeg nå ikke si du er, hvis du først nå har fattet at partnervalg baseres på veldig mange fler parametre enn utseende, OG opererer etter en skala. Men du tror det tydeligvis selv, noe jeg vil driste meg til å antyde at du kan være av sorten som er litt høy på seg selv, noe som igjen gjør det til en stoooor lettelse å finne en "stygg" (!! not), normal fyr etterpå.

Tatt et titalls IQ-tester, og det har variert fra 110 til 130. Så jeg er neppe dum, men sosial intelligens er noe annet. Jeg må også få påstå at du ikke kan dømme meg utifra et innlegg på et forum.

Jeg er absolutt ikke høy på meg selv.

Mulig jeg er miljøskadet fra der jeg er oppvokst og med de jeg kjenner, hvor fokus på utseende er stort. De lurte f.eks på hva jeg gjorde med eksen, da jeg var sammen med henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frekke dere er.

Altså, hun dumpet jo deg.. Så da kan du ikke ha vært noe å samle på. Også med tanke på utseendet.

Anonymous poster hash: 477f0...4f0

• Liker 1
Gjest Tingelinling
Skrevet

Så slemme dere er med en fyr som er lei seg og trenger oppbakking...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...