Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er straks tom for begge mine Bare Minerals concealere, og lurer veeldig på hva jeg kan kjøpe når de er tomme. Syns de dekker godt, men kunne tenkt meg ENDA bedre dekkevne, har slitt mye med akne og har en del arr.. :-( Den skal helst være kompakt og IKKE inneholde mineraloljer! Noen tips?? Alt tas i mot med stor takk :D

Endret av Milla
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg har prøvd ut alt av concealere, jeg har blant annet veldig mørke ringer under øynene, så jeg synes det er vanskelig å finne noe som faktisk funker. Men så ble jeg anbefalt Ideal Light fra Estee Lauder, og den er HELT fantastisk!! Nå har jeg brukt den i snart tre år, og er livredd for at den skal forsvinne ut av sortimentet :ler:

Anonymous poster hash: d0d51...bba

Gjest Citronella
Skrevet

Glo Minerals har en kompakt. Den dekker veldig godt, men er noe seig og jeg blir ikke helt fortrolig med den. Dog er det mange som er helt ville etter denne, så kanskje verdt et forsøk for deg?

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg føler jeg har prøvd ut alt av concealere, jeg har blant annet veldig mørke ringer under øynene, så jeg synes det er vanskelig å finne noe som faktisk funker. Men så ble jeg anbefalt Ideal Light fra Estee Lauder, og den er HELT fantastisk!! Nå har jeg brukt den i snart tre år, og er livredd for at den skal forsvinne ut av sortimentet :ler:

Anonymous poster hash: d0d51...bba

Jeg har også denne, og den er perfekt highlighter, men ingen concealer. Jeg behøver noe som dekker mørke ringer, og det gjør ikke denne hos meg. Men fantastisk som sviep her og der jeg vil ha highlight.

AnonymBruker
Skrevet

Glo minerals

Anonymous poster hash: 8ba92...842
AnonymBruker
Skrevet

clinique all about eyes concealer! Amazeballs.

Anonymous poster hash: 28a7f...e6a
Skrevet

Mye undereyeconcealere her.. Det skal altså hovedsaklig brukt på pigmentering og akne i ansiktet, så noe highlighting er ikke heelt det jeg ser etter, men skal sjekke ut Glo :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
Skrevet

I så fall bør du sjekke ut Glo Minerals Camouflage concealer, den er fantastisk til å dekke

kviser og pigmentflekker, røde områder i ansikt osv, Glo har også en under eye concealer

som er beregnet bare til øyeområdet.

Skrevet

YSL Touche Eclat er fantastisk :)

Skrevet

YSL Touche Eclat er fantastisk :)

Som en highlighter, som det faktisk er.

Den er ikke kompakt, men jeg kan virkelig på det sterkeste anbefale Correcteur Perfection av Chanel. En stayer i sminkemappa de siste 3 årene <3

AnonymBruker
Skrevet

Glo minerals. Ingen over, ingen ved siden av.

Anonymous poster hash: 9404f...e93
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor bra den er på arr, men Make Up Store - Cover All Mix er en favoritt hos meg for å dekke kviser, røde områder og generelt ujevnheter. Den er er nesten litt leirete i konsistensen, og har veldig god dekkevne! Jeg bruker MAC Studio Finish concealer for tiden, den er også ganske god, men synes ikke den dekker like godt som Make Up Store sin. :)

Anonymous poster hash: 7e9f0...ce8
AnonymBruker
Skrevet

Nilsens jord :)

Hvor kjøper du dette merket?

Anonymous poster hash: 5a1d4...001

Gjest Tigress
Skrevet

Eg vil slå eit slag for Benefit Industrial Strength Concealer, eller også SkinFood Salmon Dark Circle Concealer som er fantastisk under auga.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper du dette merket?

Anonymous poster hash: 5a1d4...001

Haha. Det heter NILENS jord. Fås på internett, tror jeg. Type coverbrands og andre blogg-nettbutikker

Anonymous poster hash: f42fb...03a

Gjest crazycatlady
Skrevet

Glo minerals sin camuflage er fantastisk! Må teste ut under eye concealeren deres også. Make up store sin hørtes også egentlig interessant ut, men fant ut at de tester på dyr, så da utgår den. Ysl fant jeg ikke på noen av listene. De testet ikke før ihverfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...