AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg lager yoghurt med smak av kokos, sitron, vanilje eller forskjellige bær, men jeg begynner å bli litt lei og vil prøve noe nytt. Hva har dere hatt suksess med?Anonymous poster hash: b3559...44b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Lager du yoghurten selv? Hvordan gjør du det? Anonymous poster hash: c050e...0cf
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Mine absolutte favoritter er varianter av gresk yoghurt naturell med enten syltetøy eller honning ved siden av. Gjerne med pekannøtter eller valnøtter i store biter. Det er noe med det at man blander det lagvis, folder det sammen i stedet for helt i sammen, på den måten blir både yoghurtsmaken sterkere og de andre smakene mer intense. Bjørnebær og Honning er favorittene. Anonymous poster hash: a373b...5cc
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Lager du yoghurten selv? Hvordan gjør du det? Anonymous poster hash: c050e...0cf Ja, jeg tåler ikke melkeprotein og de få typene med sdoyayoghurt som finnes er fulle av sukker. Kokosmelk eller nøttemelk i et rent glass, rør inn pulveret fra en probiotikatablett eller kjøp ferdig bakteriekultur, ha i eventuell søtning og sett i ovnen (uten varme på, bare lyset) i 1-2 døgn (jo lenger, jo tykkere). Bland inn smakstilsetning. Holder seg i kjøleskap i ca. 10 dager. Anonymous poster hash: b3559...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå