incintissima Skrevet 16. mars 2014 #1 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Hei Er 29 år gammel fra Trøndelag. Venter min førstefødte i september. Babyen er ikke planlagt, men ønsket! Vi både gruer og gleder oss, hehe. Tenkte det kunne være fint å ha et sted å skrive litt underveis i svangerskapet. Er foreløpig 16 uker på vei og det har gått ganske greit. Litt svimmelhet og kvalme de første ukene, men ikke verre enn at jeg kunne gå på jobb. Har vært mye trøtt og en del hodepine. Ellers skal jeg ikke klage. Skal på ultralyd om to uker, gleder meg sånn og håper vi får vite kjønn! Endret 16. mars 2014 av incintissima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
incintissima Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #2 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Må legge til at dette neppe blir en dagbok i ordets rette forstand, men et sted for oppdateringer når jeg kan og vil Endret 16. mars 2014 av incintissima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. mars 2014 #3 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Gratulerer! Er så mange som skal føde her inne for tiden så lett å overse de nye. Lykke til på ul! Vil dere vite kjønnet? Endret 19. mars 2014 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mars 2014 #4 Del Skrevet 27. mars 2014 Gratulerer så mye med baby i magen! Så spennende med ultralyd! Håper alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
incintissima Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mars 2014 Takk dere to ! Kjempespent på ultralyd nå. Vil gjerne vite kjønnet. Jo nærmere dato vi kommer jo mer redd er jeg for at noe ikke er som det skal være, samtidig som jeg føler at alt er ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 3. april 2014 #6 Del Skrevet 3. april 2014 Gratulerer med baby i magen! Kjempe spennende med UL Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smusa Skrevet 5. juni 2014 #7 Del Skrevet 5. juni 2014 Såå hva ble det? :D spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå