AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Kjenner en veldig smart fyr som er ekspert på å snurre andre rundt lillefingeren. Han får ofte f.eks. jenter han har holdt på med til å bli fryst ut, ved at han forteller løgner om dem. Han lyver også om seg selv, og sier han har opplevd alvorlige ting så andre skal få morsinstinktet for han. Han får alle til å føle seg spesielle ved å gi dem komplimenter, og spiller på ting de har til felles for å få de til å føle at han er "deres sjelevenn". Denne fyren har mange venninner som alltid lytter til han og støtter han, og tror åpenbart på alt han sier. De er med på å fryse ut dem han lyver om, og særlig de som har gjennomskuet han. Er dere sånn at dere blindt tror det folk sier til dere, bare de er kjekke og sympativekkende nok? Lar dere dette styre deres oppførsel mot de menneskene personen snakker dårlig om? Anonymous poster hash: 00768...b45
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 I think I can tell the wrong sort for myself. Anonymous poster hash: 90f59...521
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Dessverre så har jeg blitt surret rundt lillefingeren til en jente jeg var i forhold med! Hun fikk snudd meg mot bestekompisen min og noen av hennes venner... Nå har hun fått snudd noen av mine venner, blant annet det som var bestekompisen min, felles venner mot meg! Ryktet sier at jeg har tatt tak i henne, truet henne med juling, sagt at hun er feit, psyket henne ned osv. Noe som er så langt unna sannheten som det får blitt! Hun dumpa meg på en skikkelig råtten måte, var utro å har fått fryst meg ut med stor suksess, fått flere meldinger av bekjente om at de ikke vil ha noe "med sånne som meg å gjøre" å kuttet meg ut! Anonymous poster hash: adad8...f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå