AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har såvidt datet en fyr...og han vil kysse....og rett foran naboene mine sine hus... Jeg sa det til han i dag at jeg ikke ville stå til utstilling for naboene, og at jeg mener at det er dumt å kysse foran mine naboers hus i en datingfase. Han sa at han kunne ikke forstå mine tanker. Hvordan tenker dere?Anonymous poster hash: 90ea0...279
Sylvari Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Om det er heavy klinings med puppegrafsing og balletak så kan jeg forstå deg. Om det er vanlig kyssing ser jeg ikke problemet. 12
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Jeg tenker at det burde han respektert. Anonymous poster hash: c59ac...20e 3
Gjest Lincoln Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har såvidt datet en fyr...og han vil kysse....og rett foran naboene mine sine hus... Jeg sa det til han i dag at jeg ikke ville stå til utstilling for naboene, og at jeg mener at det er dumt å kysse foran mine naboers hus i en datingfase. Han sa at han kunne ikke forstå mine tanker. Hvordan tenker dere?Anonymous poster hash: 90ea0...279 Du legger livet ditt opp etter naboene dine forstår jeg. 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Du legger livet ditt opp etter naboene dine forstår jeg. Trådstarter: jeg er ikke så interessert i at naboer skal se meg kysse alle dater jeg har.... Jeg regner med at jeg må igjennom noen dater til.... Det er ikke sikkert at det blir meg og han.... Anonymous poster hash: 90ea0...279 2
Gjest Heartbeat Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Trådstarter: jeg er ikke så interessert i at naboer skal se meg kysse alle dater jeg har.... Jeg regner med at jeg må igjennom noen dater til.... Det er ikke sikkert at det blir meg og han.... Anonymous poster hash: 90ea0...279 Drit i naboene, bare kos deg du 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Som andre har påpekt.. dersom det er "grov" kyssing hvor klærne halvveis er av forstår jeg. Ellers virker det et ikke-problem. Anonymous poster hash: 0fd28...64a
Gjest Svampebob1 Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Jeg kan forstå det og det burde han respektere.. Ikke alle er komfortable med slikt offentlig. 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Har du noe å skjule eller? Herrefred, dump den stakkars fyren nå slik at han kan finne en bedre date. Anonymous poster hash: f7b73...3fb 2
WinterDawn Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Tenker at du bruker for mye tid på å tenke på hva andre tenker om deg...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Jeg kan forstå det og det burde han respektere.. Ikke alle er komfortable med slikt offentlig. ja, jeg er ikke komfortabel med kyssing offentlig.. For jeg føler at utleier kan fort tenke: herregud så mange menn hun kysser utenfor huset vårt..... Jeg har datet andre menn før som også har kysset meg utenfor huset til hans skue..... Det er ikke så gøy å offentliggjøre livet sitt slik For jeg er usikker på om dateforholdet vil vare.....Så da får de gjerne se mer kyssing av forskjellige menn... nei det er dirty og ekkelt! Så derfor sa jeg ifra til daten om dette. Han forsto det ikke, men jeg regner med at han er forsiktig med sine naboer... og bekjente ! Anonymous poster hash: 90ea0...279 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #13 Skrevet 16. mars 2014 ja, jeg er ikke komfortabel med kyssing offentlig.. For jeg føler at utleier kan fort tenke: herregud så mange menn hun kysser utenfor huset vårt..... Jeg har datet andre menn før som også har kysset meg utenfor huset til hans skue..... Det er ikke så gøy å offentliggjøre livet sitt slik For jeg er usikker på om dateforholdet vil vare.....Så da får de gjerne se mer kyssing av forskjellige menn... nei det er dirty og ekkelt! Så derfor sa jeg ifra til daten om dette. Han forsto det ikke, men jeg regner med at han er forsiktig med sine naboer... og bekjente ! Anonymous poster hash: 90ea0...279 Tror du virkelig at naboen står i vinduet og ganger på deg og daten? Hvor paranoid kan du bli?Anonymous poster hash: 12ae1...d75 6
Cordelia Skrevet 16. mars 2014 #14 Skrevet 16. mars 2014 Kan godt skjønne at man ikke ønsker å informere naboene om kjærlighetslivet sitt. Folk har forskjellige grenser for hva de viser til verden. Går jo an å snike seg vekk litt i et hjørne. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #15 Skrevet 16. mars 2014 Kan godt skjønne at man ikke ønsker å informere naboene om kjærlighetslivet sitt. Folk har forskjellige grenser for hva de viser til verden. Går jo an å snike seg vekk litt i et hjørne. Enig. Og det ser ikke ut at han har tenkt å vise meg hvor han bor en gang.... så jeg satt han derfor godt på plass da han begynte å kysse på meg utenfor min bolig.... Anonymous poster hash: 90ea0...279
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #16 Skrevet 17. mars 2014 Enig. Og det ser ikke ut at han har tenkt å vise meg hvor han bor en gang.... så jeg satt han derfor godt på plass da han begynte å kysse på meg utenfor min bolig.... Anonymous poster hash: 90ea0...279 Har du ikke fått se hvor han bor? Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: f7b73...3fb 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #17 Skrevet 17. mars 2014 Har du noe å skjule eller? Herrefred, dump den stakkars fyren nå slik at han kan finne en bedre date. Anonymous poster hash: f7b73...3fb Tviler på om han kan finne seg en bedre date... Jeg har vært tålmodig nok med fyren!. jeg vet ikke hvor fyren bor engang..... Så jeg lurer på om han har noe å skjule...! Jeg blir mer og mer lei... og satt han godt på plass i dag. Anonymous poster hash: 90ea0...279
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #18 Skrevet 17. mars 2014 Har du ikke fått se hvor han bor? Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: f7b73...3fb Vet ikke... Han sier hele tiden at han vil komme til meg. Også sier jeg: nei vi får finne på noe annet enn å være hos meg i dag... for jeg holder på å fikse noe i leiligheten.... Hvor skal vi da være sier han.... . Han har sett leiligheten min før, men jeg har ikke sett hans. Er dritt lei nå! Han vil møtes hele tiden, ha kontakt hele tiden.... men skjønner ikke hvorfor han ikke kan vise meg hjemmet sitt! Da virker det mer ut som om noe er galt enn når man ikke vil kysse til skue for naboene.... Anonymous poster hash: 90ea0...279
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #19 Skrevet 17. mars 2014 Tror han lyver om leiligheten sin. Han vil ikke vise deg den og vil bare til deg. Anonymous poster hash: c59ac...20e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #20 Skrevet 17. mars 2014 Sorry jeg leste feil. Langt på natt...Anonymous poster hash: c59ac...20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå