Gjest Poirot Skrevet 2. juni 2004 #21 Skrevet 2. juni 2004 Er for tiden arbeidsløs...så dagene går med på å sjekke om det er kommet nye jobber tilgjengelig på nettet, vaske litt, spise litt, og sitte på nettet.... :-? (hadde nok kjedet meg i hel uten Kg...) Clea Samme gjør jeg. Også gjør jeg tjenester for venner, besøker farmor på gamlehjemmet, sover lenge og sykler mens jeg ser tv.
Gjest :-) Skrevet 2. juni 2004 #22 Skrevet 2. juni 2004 Jeg er arbeidsløs med flott høyere utdanning (økonomi- samfunnsvitenskap-juss), og gjør det samme som Poirot:-) Nøyaktig det samme faktisk.... Når blr det jobb på oss da? :-?
Nigella Skrevet 2. juni 2004 #23 Skrevet 2. juni 2004 Søker jobb, trener, venner, familie, finner på ting sammen med sambo, husarbeid, hage, alltid noe hobbyprosjekt, koser med katten (overstimulert skapning), leser, internett (herunder kg), matlaging(litt hobby) osv. Dagene flyr, men jeg savner å ha en jobb 100% av tiden .
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. juni 2004 #24 Skrevet 3. juni 2004 Etter jobb spiser jeg middag,sitter på KG,ser TV,går på kino eller leier film sammen med sambo. Eller så besøker vi venner og familie.
Gjest gjesta Skrevet 3. juni 2004 #25 Skrevet 3. juni 2004 Trener, leser til eksamen, er sammen med kjæresten, tegner, ser på TV, vasker og rydder, pakker for å flytte og leser bøker.
Diva Skrevet 3. juni 2004 #26 Skrevet 3. juni 2004 Jobber, så tida flyr jo når en er ferdig for dagen og kommer hjem. Synes det er vanskelig å få gjort alt en skal før dagen er omme. Etter jobben (en eller annen ganga) spiser vi, kose med pus, sjekke mail, lese dagens aviser, se litt på tv, vaske tøy, gå kveldstur, jobbe med websidene mine, lage smykker, lese etc, etc. Drar på besøk til familie og venner i ny og ne, men det er mest i helgene. Tar gjerne en tur på kaffebar når vi er i byen. Tar vel kvelden sånn i 23-tiden :-? Nok å gjøre for meg :D
asterix Skrevet 4. juni 2004 #27 Skrevet 4. juni 2004 Har sv.skapspermisjon fra lærerjobben for tida da, så det er roligere enn vanlig, men med mann, 7 unger, 4 katter, 10 storfe, 70 sauer(som for tiden har en haug med lam), 15 purker som med jevne mellomrom "plopper" ut 10-15 grisunger hver, stort hus og gård, fritidsaktiviteter og samvær med venner blir det likevel litt lite tid til hobbyer som programmering og lesing for tiden.
Bitte Skrevet 4. juni 2004 #28 Skrevet 4. juni 2004 Jeg jobber heltid,og ofte når jeg kommer fra jobb er jeg ganske sliten. Prøver å ta meg 30 min,i stillhet for å hente meg inn igjen. Er glad i å se på TV,så det blir alltid noen timer med titting. Ellers prøver jeg å være sosial. Ta en kaffe med venner,se en film... trene.o.l Liker ikke at alle dager er like....så jeg forsøker å gjøre hverdagene spesielle!
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2004 #29 Skrevet 4. juni 2004 (endret) Slettet Endret 26. januar 2006 av Persille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå