kornelia84 Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Hva fyller du dagene med etter at du er komt hjem fra jobb..? Og til dere som ikke jobber, hva gjør du for ikke å gå på veggene?
Rapitap Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 Faktisk så maler jeg veggene...Det hjelper. Tar rom for rom. Stuen, nesten ferdig, soverom og gang igjen. Så er det IKEA eller andre steder som står for tur...
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 Er for tiden arbeidsløs...så dagene går med på å sjekke om det er kommet nye jobber tilgjengelig på nettet, vaske litt, spise litt, og sitte på nettet.... :-? (hadde nok kjedet meg i hel uten Kg...) Clea
Arkana Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Jeg jobber deltid nå over sommeren og skal fortsette med studiene til høsten. Jeg synes det er aldeles herlig å ha så mange fridager og kjeder meg overhodet ikke. Det er alltid nok å gjøre, enten det er husarbeid, matlaging, er på KG, jobber med hjemmesiden min, leker med katten, surfer, leser, maler, ser på TV, går en tur, drar til byen osv osv. (Jeg kan ikke forstå folk som sier de kjeder seg så ofte, er de virkelig avhengig av å ha folk rundt seg eller faste oppgaver for å få tiden til å gå?) Når samboeren min kommer hjem lager vi middag og spiser. Etter det har vi ingenting fast, vi tar stort sett livet med ro og kan like gjerne sitte ved hver vår PC og pusle med vårt som å spille et spill sammen (vi elsker kunnskapsspill), lese, se på TV, kose med katten (den er svært kosesyk om kveldene) dra en tur ut, male, ha besøk av venner o.l.
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Hva fyller du dagene med etter at du er komt hjem fra jobb..? Da blir det som regel enda mer jobb eller skole. :-?
la Flaca Skrevet 2. juni 2004 #6 Skrevet 2. juni 2004 Har drevet med oppussing av gammelt hus de siste årene, så jeg har IKKE fritidsproblemer. Så har jeg begynt å lese bøker igjen. Og om sommeren blir det mye grilling og bading i elva etter jobb. Ellers er det kjedlige ting som vask av klær og hus det går på. Ofte rusle en tur for å få litt frisk luft. Besøke familie og venner eller få besøk.
Gjest Ethereal Skrevet 2. juni 2004 #7 Skrevet 2. juni 2004 Trening, fiksing hjemme, litt internett, lesing, besøk, TV.... Ikke akkurat noe problem å få tiden til å gå.
Gjest Fighter Skrevet 2. juni 2004 #8 Skrevet 2. juni 2004 Lese til eksamen, søke jobb, kg og andre diskusjonsforaer. Er også sammen med venner og familie.
Gjest Seleena Skrevet 2. juni 2004 #9 Skrevet 2. juni 2004 Trening, vere med venner, ete is, kvile meg i sola og sitje på kg.
Gjest Chica Skrevet 2. juni 2004 #10 Skrevet 2. juni 2004 Har heller et problem med å rekke alt jeg har lyst til, enn at jeg kjeder meg! Ettermiddager/kvelder går med på trening, husarbeid, få besøk/besøke venner og familie, kafeturer, kino, se film, grille, båttur, biltur, lese blad, lese bøker, håndarbeid, KG etc etc
Gjest Barbara Jean Skrevet 2. juni 2004 #11 Skrevet 2. juni 2004 Avslutte studiene, jobbe ekstra i en klesbutikk i sommer, søke drømmejobben, trene ute i de fine været, se på TV, dra på turer med venner til musikkfestivaler rundt omkring i landet (Kongsberg jazz) osv. så gleder jeg meg veldig til en ferietur til De arabiske emirater i august. Kjæreste..savner jeg heldigvis ikke i det hele tatt. Har det best uten
*M* Skrevet 2. juni 2004 #12 Skrevet 2. juni 2004 Lese til eksamen, være med venner, er på konserter, utepils!
lena24 Skrevet 2. juni 2004 #13 Skrevet 2. juni 2004 søke jobb, søke jobb. søke jobb. skal begynne på make up skole til høsten så nå må jeg ha en jobb i sommer. utrolig kjedelig å ikke ha noe å drive med.....
Gjest 1111 Skrevet 2. juni 2004 #14 Skrevet 2. juni 2004 Lese til eksamen, være sammen med kjæresten, trene, lese bøker, mye kg.. (mye tid å fylle siden jeg er sykemeldt og bare går et par timer på skolen i uka)
Ra|cer Skrevet 2. juni 2004 #15 Skrevet 2. juni 2004 Trener, sitter på nettet, ser tv, spiser, er i byen, shopper ++
-Fisken- Skrevet 2. juni 2004 #16 Skrevet 2. juni 2004 Trene, være med venner, lese, sitte foran dataen, lime inn bilder i album, fikse på skoledagboken min. (bruker den som en slags utklipsbok). Er også ofte i byen, på café, kino, osv.
Gjest LoisLane Skrevet 2. juni 2004 #17 Skrevet 2. juni 2004 Morsomt spørsmål. Matlaging, klesvask, rydding, rydding, rydding, kjøring, leksehjelp, legging, lesing, turer. litt for mye KG...
Gjest Pet Skrevet 2. juni 2004 #18 Skrevet 2. juni 2004 Stort sett matlaging, husarbeid og leksehjelp, men også børsting av katt, sangskriving, lesing, kaffedrikking med venninner, kosing med kjæresten og TV-glaning.
Gjest tusjen Skrevet 2. juni 2004 #19 Skrevet 2. juni 2004 Jeg har barn så da går det jo litt tid ... :-) Matlaging og klesvask tar jo også litt tid... etc.. Jeg har hobbyer som jeg bruker tid på også, bl.a. gitarspilling (går noen timer i uken til å spille), spiller sjakk og ser på tv. Og mye annet.. Tiden flyr.. tusjen
Tusseline Skrevet 2. juni 2004 #20 Skrevet 2. juni 2004 Er skolesliter, og lider derfor ikke av fritidsproblemer. Tvert i mot. Er noen ganger ordentlig fristet til å være det, egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå