Gå til innhold

Jeg ba om musikktips fra daten min... Og fikk forslag på.. Romantisk og trist musikk..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer her....?

Det er snart klart for tredje date med denne da, og det er jo definitivt noe mellom oss. Bare ikke vært noe fysisk utover en klem.

Vi snakker via e-post, om veldig mye forskjellig, så ting går noe tregt..

Men.. Når jeg spør om musikktips og hva han har hørt på..

Så får jeg altså tilbake svar som Kurt Elling (rolig jazz), Lars Winnerbäck (bare triste sanger omtrent)..

Hvordan hadde dere tolket det.. Og han skrev sånn ... Etter det forslagene.

Hjelp meg jenter og gutter!

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hvorfor skal man tolke alt ihjel? Han nevnte vel låter/artister som han syns er bra

• Liker 14
Skrevet

Ser ikke på dette som et problem, heller noe positivt. Depressiv musikk er ofte den beste. Det finnes selvfølgelig unntak, men for min del er det musikk som dveler med det mørke som klarer å skape inntrykk og følelser. Noe jeg stort sett er ute etter ved musikk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, herregud da kvinne. Hvorfor må du overanalysere alt så grundig? Jeg har en ganske variert musikksmak. Jeg hører på mye forskjellig i ulike situasjoner. Dersom jeg trener hører jeg på litt liste-pop, antakeligvis, men hvis jeg skal sette meg ned med kjemileksene hører jeg som oftest på klassiske sanger, ofte fra filmer som HP, LOTR, POTC, HG og lignende. Jeg ser ikke helt hvordan det kan si så mye om meg som en person ellers, annet en at jeg elsker sci-fi da, selvfølgelig. En trenger jo ikke å ha nøyaktig de samme interessene eller samme smak på alle mulige ting for å passe sammen som personer.

Anonymous poster hash: 8096d...8c0
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer her....?

Det er snart klart for tredje date med denne da, og det er jo definitivt noe mellom oss. Bare ikke vært noe fysisk utover en klem.

Så får jeg altså tilbake svar som Kurt Elling (rolig jazz), Lars Winnerbäck (bare triste sanger omtrent)..

Og jenter/gutter skjønner ikke hvorfor de er single og at ingen passer de :D

Anonymous poster hash: 65c2a...2cb

Skrevet

Det er vel den type musikk han liker da?

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Med veldig stor sannsynlighet har du fått artiser og låter som han liker selv.

Hva er problemet med det? Kurt Elling er jo helt topp i sin klasse !

Mannen har sans for mer enn AC/DC.

Send ham til meg om du ikke er fornøyd :nigo: - sitter her med 'Goden Lady' på anlegget akkurat nå.

• Liker 1
Skrevet

Uhm....jeg tolker det dithen at han liker å høre på den type musikk. Og det er det.

• Liker 1
Skrevet

Send ham til meg om du ikke er fornøyd :nigo: - sitter her med 'Goden Lady' på anlegget akkurat nå.

Nei han her får du nok ikke Lille-Pus, er mer en nok fornøyd, ble bare så overrasket over artistvalgene!

Og nei, jeg tror ikke han er full av svartsinn pga musikk valgene, var mere at de var.. Tja.. Såpass romantiske som de var..! Skjønner..? Jada jeg er rar :P

Skrevet

Apropos: Eksen hørte ikke på annet en. Heavy metall så er en velkommen forandring ;)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Nei han her får du nok ikke Lille-Pus, er mer en nok fornøyd, ble bare så overrasket over artistvalgene!

Og nei, jeg tror ikke han er full av svartsinn pga musikk valgene, var mere at de var.. Tja.. Såpass romantiske som de var..! Skjønner..? Jada jeg er rar :P

Kos deg med ham :)

- han har sans for litt dypere musikk, og du har vært heldig som har møtt ham :)

• Liker 1
Gjest slakkis
Skrevet

Gratulerer! Du har funnet en mann med god musikksmak.

Lars Winnerbäck har flere kule låter enn triste altså, bare så det er sagt. Hør på Elden f.eks

• Liker 1
Skrevet

Hva skjer her....?

Jeg elsker trist musikk, og det får daten min bare akseptere at jeg gjør :) . Liker også glad musikk, men liker de rolige triste også... Men det er alltid de som sier : Hører du virkelig på så trist musikk? Og da sier jeg: jeg synes sangen er innholdsrik og pen..... Og jeg ser ikke noe galt i å like sånn musikk. Det er slik med filmer og jeg og... Jeg elsker triste filmer, men liker at de ender bra! :)

Skrevet

Jeg elsker trist musikk, og det får daten min bare akseptere at jeg gjør :) . Liker også glad musikk, men liker de rolige triste også... Men det er alltid de som sier : Hører du virkelig på så trist musikk? Og da sier jeg: jeg synes sangen er innholdsrik og pen..... Og jeg ser ikke noe galt i å like sånn musikk. Det er slik med filmer og jeg og... Jeg elsker triste filmer, men liker at de ender bra! :)

Han liker tydeligvis mye forskjellig :)

Og at han liker dårlige amerikanske filmer og ikke triste filmer må jo være et pluss ikke sant? ;)

Skrevet

Kos deg med ham :)

- han har sans for litt dypere musikk, og du har vært heldig som har møtt ham :)

Ja jeg har det Lille-Pus :) Skjønner ikke selv at jeg har vært så heldig faktisk!

• Liker 1
Skrevet

Han liker tydeligvis mye forskjellig :)

Og at han liker dårlige amerikanske filmer og ikke triste filmer må jo være et pluss ikke sant? ;)

hehe , jeg elsker triste filmer men de må ende bra . :) Men jeg vil si at jeg er en helt fantastisk person å være rundt.. selv om jeg liker slike filmer hehe

Skrevet (endret)

Ja jeg har det Lille-Pus :) Skjønner ikke selv at jeg har vært så heldig faktisk!

Du har nok truffet en reflektert fyr.. Reflekterte mennesker liker dype sanger :). Bare spør meg :D hehehe... Jeg kaller meg selv tankefull... og får høre av folk inreal da... at jeg er en utrolig god underholder, intligent, og snill person.... Og jeg vil si at det gjenspeiler seg i at jeg liker dype låter...og triste filmer med innhold i, men filmene MÅ ende godt! ;)

Endret av Meline37
  • Liker 1
Skrevet

Du har nok truffet en reflektert fyr.. Reflekterte mennesker liker dype sanger :). Bare spør meg :D hehehe... Jeg kaller meg selv tankefull... og får høre av folk inreal da... at jeg er en utrolig god underholder, intligent, og snill person.... Og jeg vil si at det gjenspeiler seg i at jeg liker dype låter...og triste filmer med innhold i, men filmene MÅ ende godt! ;)

Han ER reflektert og intelligent, men samtidig ganske barnslig, utadvendt og faktisk litt nevrotisk..

Jammen aldri møtt noen som han her jeg ;)

Og Meline37 jeg synes du virker som ei interessant jente jeg :)

Prøver selv å komme innenfor det overfladiske ved meg selv og like mere dype ting.

F.eks griner jeg av filmen A.I hver gang jeg ser den.

Snakker da HELE filmen..!

Han er mere sånn.. Superdårlige filmer er kjempebra liksom!

Og mere spesielle filmer.

Skrevet

Han ER reflektert og intelligent, men samtidig ganske barnslig, utadvendt og faktisk litt nevrotisk..

Jammen aldri møtt noen som han her jeg ;)

Og Meline37 jeg synes du virker som ei interessant jente jeg :)

Prøver selv å komme innenfor det overfladiske ved meg selv og like mere dype ting.

F.eks griner jeg av filmen A.I hver gang jeg ser den.

Snakker da HELE filmen..!

Han er mere sånn.. Superdårlige filmer er kjempebra liksom!

Og mere spesielle filmer.

Hehe takk!!! , I lige måde :) ... jeg er veldig dyp.... men samtidig fryktelig barnslig osv... Jeg har vel litt av det meste i meg... men samtidig er jeg sånn at jeg allltid vil andre godt, og er snill!. :) Men sprø kan jeg være ;) hehe.

Filmen Al ? er det en god film, da må jeg se den, for jeg elsker grinefilmer. Jeg er rar.... men jeg er et følelsesmenneske... Er veldig dyp i følelser og tanker... men samtidig har jeg det utrolig underholdende med å være sik. Jeg anbefaler deg å se : The Wow, elsk meg igjen, det er en skikkelig grinefilm fra en sann historie. Samtidig er det humor i den, og jeg elsker det og i tillegg hehe. :D

Skrevet

Han høres ut som en jeg data en gang i tida, både med tanke på musikk, filmer og hvordan han er. Om det er han eller noen i nærheten er du ganske heldig altså ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...