AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Mannen min har kjøpt PT timer i bursdagsgave til meg. Samme dag sender en PT meg sms og sier at han er min nye PT. Jeg visste ikke at mannen hadde kjøpt, og lurer på hva dette er. Han beklager at han avslørte bursdagsgaven min. Jeg sier at jeg vil ha en kvinnelig PT, men det høres ut som om dette er vanskelig å få til. Han vil at jeg prøver timer med han først. Hvordan fungerer dette? Har mannen min kjøpt timer hos han, eller hos treningssenteret? Er det rart at jeg ønsker kvinnelig PT? Anonymous poster hash: c0957...cf5
Lila Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Har du spurt mannen din? Ta kontakt med senteret, det går helt sikkert an å ordne.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 De fleste PT'er jobber frilanse på sentere. Så mest sansynelig så har han kjøpt en spesiell PT. Men det er ikke sikkert, da det er forskjellig fra senter til senter. Anonymous poster hash: 98ee4...458
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Har ikke spurt mannen min, for jeg vil ikke ta fra han gleden med å overraske meg med bursdagsgaven Anonymous poster hash: c0957...cf5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 I de større skjedene som sats og Elixia så får du en bestemt PT som du skriver kontrakt med, slik at du blir hans kunde. Det er så klart mulig å bytte pt om du ikke er fornøyd, om ikke senteret/pt er streng på dette, som oftest så vil man jo kunden det beste, men PT'en har nok ikke lyst til å miste en kunde, det er jo slik de tjener penger. Du har jo angrerett på hele kjøpet men hvorfor har du ikke lyst på en mannlig PT? Hvilket kjønn personen har har ingenting med hvor flink personen er som personlig trener. Jeg syntes du skal prøve en time med han, og om du føler du ikke får noen god kjemi med han så kan du heller bytte da. Anonymous poster hash: 0a9a3...6fb
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 I de større skjedene som sats og Elixia så får du en bestemt PT som du skriver kontrakt med, slik at du blir hans kunde. Det er så klart mulig å bytte pt om du ikke er fornøyd, om ikke senteret/pt er streng på dette, som oftest så vil man jo kunden det beste, men PT'en har nok ikke lyst til å miste en kunde, det er jo slik de tjener penger. Du har jo angrerett på hele kjøpet men hvorfor har du ikke lyst på en mannlig PT? Hvilket kjønn personen har har ingenting med hvor flink personen er som personlig trener. Jeg syntes du skal prøve en time med han, og om du føler du ikke får noen god kjemi med han så kan du heller bytte da.Anonymous poster hash: 0a9a3...6fb Damn you auto correct Anonymous poster hash: 98ee4...458 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå