AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Hvor finner jeg gårdsnr (gnr), bruksnummer (bnr) og seksjonsnummer? Lette frem leiligheten min i Matrikkelen men finner det ikke. Er redd foreldrene min har alt (er utenfor rekkevidde disse tider) siden de tok kontroll over veldig mye da jeg kjopte den. Skal be om refinansiering og trenger alt dette til kartleggingsskjema. Anonymous poster hash: df5c0...bda
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Jeg fant gnr og bnr men under "festeenr" står det "0". Mangler det eller er det mulig? Anonymous poster hash: df5c0...bda
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Grunnboken. Anonymous poster hash: ac78b...be3 1
cattleya Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Står det ikke i prospektet da dere kjøpte boligen? Tror det var der vi fant det. Men ellers så står det vel i grunnboken ja...
Gjest Wei Wei Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Jeg fanner det i prospektet (sparer på den) og kjøpekontrakten.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Jeg fanner det i prospektet (sparer på den) og kjøpekontrakten. Jeg bor i et annet land og disse tingene ligger i boligen i Norge. Foreldrene mine har som regel kontroll på slikt men de er dessverre bortreist... Anonymous poster hash: df5c0...bda
Alison Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Jeg fant gnr og bnr men under "festeenr" står det "0". Mangler det eller er det mulig? Anonymous poster hash: df5c0...bda Hvis boligen står på festet tomt vil det være et festenummer (da betaler du også festeavgift). Hvis ikke så er det ikke noe festenummer (derfor står det"0"). Har du en selveier leilighet vil du ha seksjonsnummer i tillegg til gårds- og grunnummer. Andelsleiligheter vil ha organisasjonsnummer og andelsnummer.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 På http://seeiendom.no/ kan du finne seksjonsnummer på leilighet. Velg din leilighet/blokk, klikk på "Vis mer informasjon om eiendommen". Finn din adresse i lista som kommer opp, da vil du se seksjonsnummeret. Anonymous poster hash: 2b941...252 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå