AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg er en mann og trenger å få luftet dette litt, sagt det ut høyt, og føler at det må være et godt sted her under anonym bruker å gjøre dette. Jeg er en litt fet, skallet mann på 29 år som har vært singel i mange år, er under gjennomsnittlig utseendemessig og er alltid den som har fått smake den kalde skulderen i alle tidligere forhold og flørter. Har vært aktiv på tinder de siste månedene, startet ut med en oppriktig og ærlig agenda om å finne noe seriøst ved å være hyggelig og bedrive smalltalk. Etter to tinderdates som endte med sex og ikke noe mer, fant jeg ut at dette ikke var arenaen for å finne en livsledsager jeg er ute etter. Det var et stort antiklimaks å møte noen som det var så hyggelig å chatte med og som er flotte jenter men som det var lite kjemi med. Skiftet fokuset heller til å få de merkeligste maches og se hvor cheesy eller cheeky jeg kunne være. Det var en litt snål jente som virket bare så hyggelig at jeg ikke fikk meg til å tulle for mye og vi traff tonen. Jeg ønsket ikke å treffe noen fler fra tinder etter mine to tidligere dates, men etter to uker med smalltalk om vær og vind insisterte hun at vi kunne møtes en ettermiddag for en øl- vi møttes kl 17 forrige lørdag og det endte med at jeg måtte løpe for å rekke 01toget hjem. Vi rakk såvidt å spise og drikke noen øl på de 8 timene for vi hadde så mye å snakke om. vi hadde et bittelite nesten disneyromantisk øyeblikk da jeg dro. Det viste seg at hun er mye penere i virkeligheten enn på bildene som ligger på tinder (!!) og hun har en rekke supersjarmerende og søte trekk som smelter meg helt. Hun er meget opplyst, skarp og reflektert, hun vet mye om ting jeg finner interessante og kan sitte å stirre i fasinasjon i timesvis. Vi avtalte en andre date påfølgende tirsdag, en lunsjdate. Det viste seg at hun hadde dobbeltbooket lunsjen den tirsdagen og vi flyttet det til middagstid isteden. Vi plukket umiddelbart opp tråden etter lørdag og stemningen var god, vin ble åpnet og jeg nøyde meg med et glass siden jeg skulle kjøre hjem om noen timer. Det endte med at vi drakk hele den flasken med vin og jeg sov ikke bare over til onsdag, men ble enda en natt til og reiste hjem på torsdag. Jeg har enda ikke landet 4 dager etter, jeg er så glad for å ha opplevd noe så bra. Vi matcher så utrolig godt på alle nivåer fra småting til full fysisk klaff. Jeg har aldri opplevd noe som faller så naturlig og så godt første gang. Etter all telefonkontakten vi har hatt etterpå ser det ut til å være gjensidig, jeg gir meg enda over. Denne opplevelsen har kommet når jeg har vært nede i en liten bølgedal og har egentlig gitt opp å bli forelsket eller møte noen igjen, men dette er en episode som "kom når jeg minst ante det" Jeg ønsker at fler kan dele min glede og tro på at skikkelige forelskelser kan dukke opp hvorsomhelst Anonymous poster hash: cd5f6...ae6 25
Gjest Gemini7 Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Så fint å høre!!! Gratulerer, så deilig! Kanskje er det The real deal du har truffet her Nyt det
Ansjosen Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Blir så glad hver gang det dukker opp en sånn gladhistorie om folk som finner hverandre på måter som ikke er de mest opplagte Ordentlig varm på innsiden akkurat nå Tusen takk for at du deler 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Så heldig du er! Lykke til videre - håper det ender i barn og ekteskap (dersom dere ønsker det) Anonymous poster hash: 3c9bc...01c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Åhh, så koselig blir så glad (og litt misunnelig) når jeg hører sånne historierAnonymous poster hash: d403b...483
BCW Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Ble så utrolig glad av å lese dette her Gratulerer! 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 TS svarer: er moro å kunne dele litt av den nyforelskede gleden. Tredje date er herved avtalt til uka og jeg håper dette vil vare lenge Anonymous poster hash: cd5f6...ae6 1
Gjest extra Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Jeg er en mann og trenger å få luftet dette litt, sagt det ut høyt, og føler at det må være et godt sted her under anonym bruker å gjøre dette. Jeg er en litt fet, skallet mann på 29 år som har vært singel i mange år, er under gjennomsnittlig utseendemessig og er alltid den som har fått smake den kalde skulderen i alle tidligere forhold og flørter. Har vært aktiv på tinder de siste månedene, startet ut med en oppriktig og ærlig agenda om å finne noe seriøst ved å være hyggelig og bedrive smalltalk. Etter to tinderdates som endte med sex og ikke noe mer, fant jeg ut at dette ikke var arenaen for å finne en livsledsager jeg er ute etter. Det var et stort antiklimaks å møte noen som det var så hyggelig å chatte med og som er flotte jenter men som det var lite kjemi med. Skiftet fokuset heller til å få de merkeligste maches og se hvor cheesy eller cheeky jeg kunne være. Det var en litt snål jente som virket bare så hyggelig at jeg ikke fikk meg til å tulle for mye og vi traff tonen. Jeg ønsket ikke å treffe noen fler fra tinder etter mine to tidligere dates, men etter to uker med smalltalk om vær og vind insisterte hun at vi kunne møtes en ettermiddag for en øl- vi møttes kl 17 forrige lørdag og det endte med at jeg måtte løpe for å rekke 01toget hjem. Vi rakk såvidt å spise og drikke noen øl på de 8 timene for vi hadde så mye å snakke om. vi hadde et bittelite nesten disneyromantisk øyeblikk da jeg dro. Det viste seg at hun er mye penere i virkeligheten enn på bildene som ligger på tinder (!!) og hun har en rekke supersjarmerende og søte trekk som smelter meg helt. Hun er meget opplyst, skarp og reflektert, hun vet mye om ting jeg finner interessante og kan sitte å stirre i fasinasjon i timesvis. Vi avtalte en andre date påfølgende tirsdag, en lunsjdate. Det viste seg at hun hadde dobbeltbooket lunsjen den tirsdagen og vi flyttet det til middagstid isteden. Vi plukket umiddelbart opp tråden etter lørdag og stemningen var god, vin ble åpnet og jeg nøyde meg med et glass siden jeg skulle kjøre hjem om noen timer. Det endte med at vi drakk hele den flasken med vin og jeg sov ikke bare over til onsdag, men ble enda en natt til og reiste hjem på torsdag. Jeg har enda ikke landet 4 dager etter, jeg er så glad for å ha opplevd noe så bra. Vi matcher så utrolig godt på alle nivåer fra småting til full fysisk klaff. Jeg har aldri opplevd noe som faller så naturlig og så godt første gang. Etter all telefonkontakten vi har hatt etterpå ser det ut til å være gjensidig, jeg gir meg enda over. Denne opplevelsen har kommet når jeg har vært nede i en liten bølgedal og har egentlig gitt opp å bli forelsket eller møte noen igjen, men dette er en episode som "kom når jeg minst ante det" Jeg ønsker at fler kan dele min glede og tro på at skikkelige forelskelser kan dukke opp hvorsomhelst Anonymous poster hash: cd5f6...ae6 Dette var hyggelig å lese. Men jeg tror nok at du følte deg ganske avslappet selv også med denne kvinnen. Stå på! 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Så flott for deg TS:) var godt med en liten gladhistorie nå Anonymous poster hash: cd5f6...ae6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå