AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Av ulike grunner er medlemskap på treningssenter lite aktuelt for meg akkurat nå, men jeg trenger å bli i bedre form og gå ned noen kilo. Vil det å gå raske turer eller jogge være gode alternativer? Har de siste årene fått mange kilo rundt magen. Sikkert en kombinasjon av lite aktivitet samt alder (er 47 år). Vil det å gå eller jogge hjelpe til med å bli kvitt dette fettet? Anonymous poster hash: 61184...7c1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Økt hverdagsaktivitet vil hjelpe med vektnedgang. Prøv med jogging/gåing, men vær obs på at det fort kan komme skader (jeg sliter med beinhinnebetennelse, ca 4 år siden jeg pådro meg det..) Prøv sykling, svømming osv Anonymous poster hash: 66dc1...fad
Gjest Absolutt Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Fysisk aktivitet hjelper deg helt klart, men ikke glem kostholdet det er særdeles viktig. Hvis du googler litt rundt kan du også finne masse som passer for hjemmetrening. Yngvar (fra Puls) har hatt en del fokus på hvordan man kan trene hjemme uten at du behøver å kjøpe inn vekter, apparater og utstyr.
Zinnia Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Gåturer og løpeturer ute, og styrke og bevegelighetstrening hjemme på stuegulvet funker utmerket. Ikke nødvendig med en eneste matte eller utstyr for å trene hele kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå