AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Så har jeg og han datet i rundt to uker, jeg hadde begynt å følelser for han og ja jeg trudde han hadde fått følelser for meg å. Måten han skrev ting på "natta fina" etc. alle disse små hintene. Så jeg overnattet hos han fra fredag-lørdag, han klådde litt vel mye (følte meg en stund litt presset, da jeg sa nei og han fortsatte med å fingre meg, men jeg fikk han jo til å stoppe til slutt da) men han kom ikke ned i buksene på meg og det er iallfall for meg det viktigste. Vel altså dagen etter kjørte han meg hjem og var i grunn stille hele dagen så jeg sendte han en melding å sporte han hva han tenkte på. Å da sa han at han ikke ville rote vekk tiden min for han hadde ikke fått følelser for meg enda fordi han bare følte at han utnyttet meg. Jeg svarte enkelt og greit at det kunne han kanskje ha fortalt meg før, får nå var det jo nettopp det han gjorde. Fikk en kort unnskyldning "Sorry da. Jeg visste ikke hva du tenkte". Presterte å sende han en melding i fylla i går får å spørre om han var våken, men ingen svar. Fy faen jeg håper jeg aldri kommer over en sånn gutt igjen.. Må forresten presse inn at han er 24 og jeg er 19, trudde eldre gutter var mer modne.. Måtte bare få det ut av hodet og etterhvert ut av verden, man lærer av sine feil heldigvis. Anonymous poster hash: 83563...4a2
Edvarda Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Jeg skjønner ikke helt at han har gjort noe forferdelig, jeg? Tvert imot virker han som en ganske ærlig fyr, som ikke liker å bli mistenkt for å være en drittsekk hele tida. Men kanskje jeg ikke ser hele bildet 36
Marie90 Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Han har ikke folelser for deg og han har sagt det rett ut. Dere har ikke hatt sex. Man kan da for helvete ikke forvente mer. Han har ikke gjort noe galt. Avvisning er surt, men noe man maa taale. Du har ikke blitt utnyttet. 34
frk94 Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Jeg skjønner ikke helt at han har gjort noe forferdelig, jeg? Tvert imot virker han som en ganske ærlig fyr, som ikke liker å bli mistenkt for å være en drittsekk hele tida. Men kanskje jeg ikke ser hele bildet Jeg føler at han prøvde utnytte meg kun for sex. Jeg tenker ihvertfall slik at jeg ikke inviterer noen jeg ikke har følelser for på overnatting. -Ts 1
frk94 Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Han har ikke folelser for deg og han har sagt det rett ut. Dere har ikke hatt sex. Man kan da for helvete ikke forvente mer. Han har ikke gjort noe galt. Avvisning er surt, men noe man maa taale. Du har ikke blitt utnyttet. Han hadde jo hatt sex med meg om jeg ikke hadde stoppet han, men men. Sorry da, trenger ikke dra meg lenger ned å dritten. -Ts
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Så har jeg og han datet i rundt to uker, jeg hadde begynt å følelser for han og ja jeg trudde han hadde fått følelser for meg å. Måten han skrev ting på "natta fina" etc. alle disse små hintene. Så jeg overnattet hos han fra fredag-lørdag, han klådde litt vel mye (følte meg en stund litt presset, da jeg sa nei og han fortsatte med å fingre meg, men jeg fikk han jo til å stoppe til slutt da) men han kom ikke ned i buksene på meg og det er iallfall for meg det viktigste. Vel altså dagen etter kjørte han meg hjem og var i grunn stille hele dagen så jeg sendte han en melding å sporte han hva han tenkte på. Å da sa han at han ikke ville rote vekk tiden min for han hadde ikke fått følelser for meg enda fordi han bare følte at han utnyttet meg. Anonymous poster hash: 83563...4a2 Han mente nok dessverre at han ikke vil rote vekk sin egen tid på en han ikke kommer i seng med øyeblikkelig. Det er mange sånne, og de er ikke verdt tiden din. Anonymous poster hash: 3a6ec...fd6 5
Marie90 Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Han hadde jo hatt sex med meg om jeg ikke hadde stoppet han, men men. Sorry da, trenger ikke dra meg lenger ned å dritten. -Ts Dere har datet i to uker og er ikke i et forhold. Hadde du sagt ja til sex hadde det vaert casual sex, noe du hadde vaert enig i. Han hadde fortsatt ikke hatt noen forpliktelser til deg. Han var aerlig nok til aa ikke ta dette videre. Du har ingenting aa klage paa. 17
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Skjerp deg TS!! Anonymous poster hash: ca636...828 9
Meandro Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Jeg føler at han prøvde utnytte meg kun for sex. Jeg tenker ihvertfall slik at jeg ikke inviterer noen jeg ikke har følelser for på overnatting. -Ts Han prøvde å ha sex, det er noe helt annet enn utnyttelse. Du prøvde å utnytte at han var sugen på sex, å havne under vingen til en eldre mann. Endret 16. mars 2014 av Meandro 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Jeg tenker kanskje du skuffa ham litt også, for det er jo ganske sært å takke ja til overnatting uten å ville ha sex. Det ligger jo litt implisitt i en overnatting, i alle fall om man bor så nære at man fint kan reise hjem til seg selv. Anonymous poster hash: 39fc9...3f3 9
twang Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Dere hadde allerede datet i 2 uker. Dersom han virkelig ville utnytte deg så hadde han greit "datet" deg i 1 eller 2 uker til siden han godt merket at du begynte å få følelser for han, og han snart hadde det i "snøret" Synes han var ærlig jeg, og fortalte deg at han ikke fikk noe følelser mer enn ukesforelskelse. 3
Gjest Lille-pus Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 .... Så jeg overnattet hos han fra fredag-lørdag, han klådde litt vel mye (følte meg en stund litt presset, da jeg sa nei og han fortsatte med å fingre meg, men jeg fikk han jo til å stoppe til slutt da) men han kom ikke ned i buksene på meg og det er iallfall for meg det viktigste. ...... Anonymous poster hash: 83563...4a2 Javel? 19
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #13 Skrevet 16. mars 2014 Skjerp deg TS!! Anonymous poster hash: ca636...828 Hva har hun gjort siden hun må "skjerpe" seg? Skjønner poenget til TS godt jeg: Hvis han visste at han ikke hadde følelser for henne, og hvis han da var fullt klar over at hun hadde følelser for han, hvorfor prøve å ligge med henne da? Selvfølgelig er han ærlig som sier at han ikke har følelser for henne,for all del, men hvorfor er det på noen måte greit å lede an folk og prøve å få de til sengs når man vet at man ikke er interessert i noe annet enn sex? TS; du slapp unna iallefall! Og dessverre så er det ikke slik at alle 24-åringer er like modne, og det finnes menn i slutten av 20-årene som er minst like vinglete. Bra at du ikke lå med han,for nå ser du at han aldri var klar for noe forhold med deg. Anonymous poster hash: 308f3...7a9 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #14 Skrevet 16. mars 2014 Dere hadde allerede datet i 2 uker. Dersom han virkelig ville utnytte deg så hadde han greit "datet" deg i 1 eller 2 uker til siden han godt merket at du begynte å få følelser for han, og han snart hadde det i "snøret" Synes han var ærlig jeg, og fortalte deg at han ikke fikk noe følelser mer enn ukesforelskelse. Poenget hennes er ikke at han sa at han ikke hadde følelser for henne,det er jo ikke noe man kan styre.Enten er man interessert,ellers så er man ikke. Poenget er at han har prøvd å få henne til sengs, når han klart visste at han ikke var interessert i mer. Og det er jo lov å ligge med folk,selv om man ikke ønsker noen forhold, slik som FWB. Men her virker det som om han visste at hun var interessert i noe mer,derfor er det han gjorde faktisk dårlig gjort. Men,alt i alt så skjedde jo egentlig ingenting og TS kan være glad for at hun ikke lot seg lure. Anonymous poster hash: 308f3...7a9 4
Marie90 Skrevet 16. mars 2014 #15 Skrevet 16. mars 2014 Hva har hun gjort siden hun må "skjerpe" seg? Skjønner poenget til TS godt jeg: Hvis han visste at han ikke hadde følelser for henne, og hvis han da var fullt klar over at hun hadde følelser for han, hvorfor prøve å ligge med henne da? Selvfølgelig er han ærlig som sier at han ikke har følelser for henne,for all del, men hvorfor er det på noen måte greit å lede an folk og prøve å få de til sengs når man vet at man ikke er interessert i noe annet enn sex? TS; du slapp unna iallefall! Og dessverre så er det ikke slik at alle 24-åringer er like modne, og det finnes menn i slutten av 20-årene som er minst like vinglete. Bra at du ikke lå med han,for nå ser du at han aldri var klar for noe forhold med deg. Anonymous poster hash: 308f3...7a9 Man vet ikke om man er interessert i noen umiddelbart. Det er helt normalt aa date en stund foer man vet om man vil ha et forhold. To uker er ikke lenge, Ikke for voksne mennesker, i alle fall. TS er fortsatt tenaaring og antakelig umoden, og det er godt mulig at han innsaa at de ikke er kompatible. Han fikk tross alt fingret henne uten altfor mye effort - hvis han virkelig ville utnyttet henne for sex, kunne han kjort paa med et par dater til. Men han valgte heller aa vaere aerlig. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #16 Skrevet 16. mars 2014 Men har du fått følelser for han etter bare 2 uker? Anonymous poster hash: 99c44...44a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #17 Skrevet 16. mars 2014 Man vet ikke om man er interessert i noen umiddelbart. Det er helt normalt aa date en stund foer man vet om man vil ha et forhold. To uker er ikke lenge, Ikke for voksne mennesker, i alle fall. TS er fortsatt tenaaring og antakelig umoden, og det er godt mulig at han innsaa at de ikke er kompatible. Han fikk tross alt fingret henne uten altfor mye effort - hvis han virkelig ville utnyttet henne for sex, kunne han kjort paa med et par dater til. Men han valgte heller aa vaere aerlig. Tror ikke helt du skjønte poenget. Greit,kanskje han ikke tenkte på forhold etter to uker, men etter to uker så vet man sånn ca hvorvidt man vil date den personen mer eller ikke. Han har tydeligvis funnet ut at han ikke vil det, og prøvd å få seg et ligg FØR han sa at han ikke var interessert i videre dating. Kanskje han er slik som må ligge med dama først,før han finner ut om han ønsker å date henne - greit for han det,men det er ikke alle som synes det er greit at man bare kan vise interesse til man får seg sex,for SÅ få beskjeden om at man ikke er interessert i noe mer. Igjen,er ikke det at han ikke er interessert som kritiseres her,men når den beskjeden kom. Anonymous poster hash: 308f3...7a9 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #18 Skrevet 16. mars 2014 Men har du fått følelser for han etter bare 2 uker? Anonymous poster hash: 99c44...44a Det er faktisk mulig å få følelser/være veldig interessert i en person på veldig kort tid. Kanskje det er fjernt for deg,kanskje du aldri har opplevd det,men det er fullt mulig. Anonymous poster hash: 308f3...7a9 5
Nettinettet Skrevet 16. mars 2014 #19 Skrevet 16. mars 2014 Det er aldri noe morsomt å bli avvist av noen man liker, og når det skjer er det lett å reagere med sinne og gjøre seg selv til offer. Vi tror det er mye bedre å være sint enn lei oss, men sannheten er at ingen av disse følelsene gagner oss i det hele tatt. Menn blir ikke modne før de er 55 og kvinner lærer ikke før de er over 40. Du kan velge å bli en av de kvinnene som allerede nå setter seg litt inn i hvordan en datingfase fungerer og hva man kan forvente i denne fasen. Å rote med hverandre osv er en del av denne fasen og har man sex og det ikke blir noe mer, så betyr ikke det automatisk at man ble utnyttet. Det er også en del av bli kjent prosessen. Det du skal tenke over nå er hvordan du oppførte deg og hva slags sider du viste av deg selv. Var det noe du kunne gjort anderledes for at han skulle hatt et annet inntrykk av deg? Viste du deg fra din beste side eller ble du usikker når du kjente at du begynnte å like han. Og jeg tror det kan være lurt at du kanskje ikke har overnattingsdater før du er klar for å ta steget videre, eventuelt at du gir klar beskjed om at det ikke bli sex, men at du gjerne vil sove sammen med han. Ikke bruk mer tid på å irritere deg over det som ikke ble. Han var ikke rett for deg, gå videre og let videre 2
Marie90 Skrevet 16. mars 2014 #20 Skrevet 16. mars 2014 Tror ikke helt du skjønte poenget. Greit,kanskje han ikke tenkte på forhold etter to uker, men etter to uker så vet man sånn ca hvorvidt man vil date den personen mer eller ikke. Han har tydeligvis funnet ut at han ikke vil det, og prøvd å få seg et ligg FØR han sa at han ikke var interessert i videre dating. Kanskje han er slik som må ligge med dama først,før han finner ut om han ønsker å date henne - greit for han det,men det er ikke alle som synes det er greit at man bare kan vise interesse til man får seg sex,for SÅ få beskjeden om at man ikke er interessert i noe mer. Igjen,er ikke det at han ikke er interessert som kritiseres her,men når den beskjeden kom. Anonymous poster hash: 308f3...7a9 Det er ingen forbrytelse aa prove aa ha sex med noen. Det er faktisk slik at menn er forventet aa ta initiativ til aa eskalere ting fysisk. Det er nok av jenter der ute som ligger med menn utenfor forhold - forste kveld, tredje kveld, eller noen uker inn i dating. Hvis en kvinne kun vil ha sex innen et forhold, saa maa hun si nei til sex utenfor et forhold. Sier hun ja, saa aksepterer hun sex utenfor forhold. Om han saa visste foer han tok initiativ til sex at han ikke vil vaere hennes kjaereste, er det fortsatt greit. Fordi mange hookups ender som nettopp det - hookups. Det er bottevis med tenaaringsjenter som har one night stands. Hun kunne sagt ja og akseptert aa bare ha sex. Det er hennes ansvar. Det er ingenting galt i aa prove aa ha sex med noen. Han har ikke oversikt over hennes eventuelle ambisjoner og forhaapninger, han har heller ikke ansvar for dem. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå