AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Kan noen anbefale en trygg og grei norsk nettbutikk som dere har gode erfaringer med? Hvordan kommer betalingen opp i nettbanken? Har sett på nettbutikken til erotikknett. Er den ok? Lurer også på om noen kan anbefale en god nybegynner-vibrator. Er usikker på hva jeg skal se etter, men ønsker i alle fall en som er stillegående. Anonymous poster hash: 65848...65c
LempikasPromise Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Vet ikke hvordan erotikknett er, men jeg har bestilt fra nytelse.no og aldri hatt noen problemer. De sender trygt og diskré. Ang vibrator så synes jeg de fra Lelo er fine. De er ukompliserte og stillegående, er laget i et behagelig materiale og har flere intensitets innstillinger.
fruBeist Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Erotikknett er superrask på levering. Pakken lå i postkassen dagen etter bestilling (de sender samme dag om du bestiller før et gitt klokkeslett) Husker ikke hvordan betalingen kom opp i nettbanken, men mener å huske at det var et nøytraltlydende firmanavn som kom opp.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Lovehoney! Billigere en Norske butikker, + rimelig frakt og veldig diskret pakke Anonymous poster hash: 1e838...5df
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 http://www.lovehoney.co.uk Anonymous poster hash: 1e838...5df
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Takk for tips. Ser at de fra Lelo er ganske dyre. Noen spesielle du kan anbefale? Har ellers sett litt på de fra Fun Factory. Noen som har erfaringer med dem? Anonymous poster hash: 65848...65c
Gjest Coolaid Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Vi har brukt Cupido shop i mange år. Alltid superrask levering. Gå inn der og les på "testet av orgasmepilotene", da får du høre hva folk syns om en del produkter. Cupido har også vært veldig grei med retur om ting ikke har virket som de skal. Og ja, det går an å sende tilbake en brukt vibrator som ikke virker På nettbanken og pakken du får i posten står de "Hverdag AS". https://www.cupido.no/node/247291 Vi vil forresten anbefale denne. Det er en av de lekene vi er mest fornøyd med og har gitt oss mange flotte stunder. Denne bruker vi mye, både innvendig og utvendig, sammen og henne alene). Endret 20. mars 2014 av Coolaid
Gjest Coolaid Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Takk for tips. Ser at de fra Lelo er ganske dyre. Noen spesielle du kan anbefale? Har ellers sett litt på de fra Fun Factory. Noen som har erfaringer med dem? Anonymous poster hash: 65848...65c Lelo er topp kvalitet, vi har flere produkter fra dem. Fun factory har vi også prøvd. Ikke noe å utsette der heller. Vet ikke prisforskjeller på Lelo i Norge og hos Lovhoney som er britiske. Man får også toll gebyr når man bestiller fra utlandet så ofte blir ikke prisen noe særlig bedre vil jeg tro. Det kommer an på hvor mye du handler for. Både Cupidoshop, Lovehoney og kondomeriet har topp kundeservice de gangene vi har handlet der. Har også prøvd Extremerestraints fra USA, som er spesialbutikk for bdsm utstyr. Det tar lang tid, gode priser men blir en hundrelapp eller to i tollgebyr.
LempikasPromise Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Takk for tips. Ser at de fra Lelo er ganske dyre. Noen spesielle du kan anbefale? Har ellers sett litt på de fra Fun Factory. Noen som har erfaringer med dem? Anonymous poster hash: 65848...65c Mener du noen spesielle fra Lelo? Har selv "Elise", fikk den av min samboer. Ja, den er dyr, men verdt pengene sine synes jeg Har prøvd flere andre vibratorer som ikke er fra Lelo også, men er denne jeg "går tilbake til".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå