AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Del Skrevet 16. mars 2014 hei! ble henvist til operasjon for hoffas kne og bakers cyste i kne på fredag, men har noen spørsmål. Så jeg lurer på om noen her har vært gjennom en av operasjonene, evt begge? Hvor lenge må jeg være på sykehuset? må jeg gå på krykker? blir det vanligvis gjort med kikkhullskirurgi? er dette gjort med narkose eller vanlig bedøvelse? Må jeg kommer på sykehuset kvelden før og natte over? Håper noen kan prøve å hjelpe meg! har så mange spørsmål Anonymous poster hash: 0d32d...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterpiken1996 Skrevet 16. mars 2014 #2 Del Skrevet 16. mars 2014 glemte å si at jeg har hatt dette et par år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Del Skrevet 16. mars 2014 Du får all informasjon på sykehuset. Evt ring avdelingen og snakk med sykepleier/lege. Alt er individuelt og vi er inne kan ikke svare på slike ting Anonymous poster hash: c7301...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå