Gå til innhold

Dama henger mer med sine venner enn meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil jeg ikke påstå at jeg er den veldig sjalu typen, jeg har det kjempe bra med kjæresten min når jeg er med henne, men når jeg ikke er med henne så er det ikke helt 100%

Hun er kjempevakker og super kul (selvfølgelig synes jeg det), og hun har helt klart mest guttevenner. men problemet er at når hun er med de så svarer hun ikke på noe som helst, sist torsdag var jeg i London og jeg visste at hun skulle ut med en som har brukt å like henne, og ei veninne. og hun svarte ikke uansett hva jeg gjorde, helt til jeg fikk en snapp av han gutten som likte henne før, hvor jeg ba han hilse, da satt hun med cavaflasken sin og sendte en snapp som sto "hallo" på, thats it. nattetimene gikk (jeg lå over på Gatwick så ble ikke mye søvn) så jeg sendte henne noen smser iløpet av natten (6 ish). dagen etter da jeg hadde kommet meg til gardermoen, så sendte jeg henne en ny sms, og lurte på om det gikk bra med henne, ingen svar. Han gutten som var med henne var på FB så jeg sendte han en mld der, og lurte på om det gikk bra med henne, men det visste han ingenting om, siden han dro hjem tidlig og henviste med til ei veninne som hun var med også, så jeg sendte henne en mld på FB og hun sa at de ble meget beruset hele gjengen, og hun visste ikke helt hvordan det gikk med henne siden hun selv tok taxi hjem, da sa hun at det var kjæresten min og eksen hennes som gikk sammen hjem.

etter at jeg ringte henne uten svar, så spurte jeg venninnen hennes om hun kunne ringe for å høre om hun i det heletatt levde, så viste det seg at hun fikk kontakt med kjæresten min med engang, så jeg ringte henne igjen og denne gangen fikk jeg svar. Hun sa at hun gikk rett hjem og la seg, ikke at jeg ikke tror henne, men jeg syntes at hun var litt slem med å ignorere meg hele den kvelden.

hun har i tillegg mange gutter som fylleringer og fylletekster henne, som hun henger mye med. Er det galt av meg å beskymre meg? eller er det jeg som skal bare stole på henne og la henne henge med vennene sine? Uansett så er dette noe jeg ønsker å fortelle henne, så hvordan synes dere jeg bør ta det opp, for at det ikke skal høresut som om jeg prøver å "bestemme" hvem hun skal henge med.

tusen takk, hilsen en som elsker kjæresten sin mer enn noe annet i verden.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som om hun tar deg litt for gitt når hun knapt svarer på meldinger. Jeg ville tatt dette opp med henne og spurt hva hun egentlig ønsker seg.

Anonymous poster hash: 9f584...7e2

Gjest tsejG
Skrevet

"I pose og sekk", "ja takk, begge deler", "bruk og kast" er det første jeg tenker på når jeg leser HI.

At folk ikke fatter at singelliv og forhold fungerer dårlig sammen kommer visst til å bli den nye norske folkesykdommen i framtida.

Noen må lære på den harde måten, det nytter ikke å komme med noen råd i denne tråden, tro meg...

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde vært bekymret hvis jeg hadde vært i dine sko. Hvorfor skal man ikke gidde å svare kjæresten sin i løpet av et så langt tidsrom? Hun greier åpenbart å svare vennene sine. Mine erfaringer i tilsvarende situasjoner er at den andre egentlig ikke er så interessert. Ser også for meg at hun kan komme til å steile uansett hvordan du tar det opp.

Håper selvsagt for din skyld at jeg tar feil og at du får bedre erfaringer enn meg :)

Skrevet

Jeg synes dette høres litt vemmelig ut. Hadde tatt en skikkelig prat med henne og vurdert forholdet deretter. Dette er ikke normalt. Ikke det at man skal ha meldeplikt, men utifra det du skriver, så virker det ikke som hun har lyst til å svare...

Gjest Vevila
Skrevet

Hun høres ikke ut som noe som er verdt å samle på... super kul sa du? :rolleyes:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Hun høres ikke mye interessert ut...

Gjest Anastasia
Skrevet

Virker som hun er veldig glad i oppmerksomhet fra menn. Hvorfor ellers driver andre menn og sender henne meldinger etc når hun har kjæreste? Dette hadde jeg ikke akseptert. Å ha venner av det motsatte kjønn er helt ok, men dette er ikke normal oppførsel.

• Liker 1
Skrevet

Hun høres ut til å bare være opptatt av å være "super kul" som du beskriver henne som.

Det er ikke noe bak den fasaden som er noe bygge videre på.

Har sett alt for mange bli brent av jenter av den typen, mitt råd er å komme deg bort nå,

det blir ikke lettere senere.

Det finnes så mange bra damer som mye bedre enn hun du er sammen med nå.

Skrevet

Takk for mange svar, @sidekick, det håper jeg også.

Det er faktisk veldig behjelpelig, siden nå vet jeg at det ikke er jeg som er teit i hodet (når det gjelder dette temaet). kommer nok til å ta det opp en av de nærmeste dagene her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La henne ha guttevenner da. Du sier at hun er kjempevakker, så selvfølgelig vil noen av kompisene hennes være interessert i noe mer. Kanskje hun bare trives best med gutter? Så lenge hun kan avvise dem er det greit.

Det som ikke er greit er at hun drar på grøftefylla mens du sover på en flyplass i utlandet, med noen som sikkert vil prøve seg på henne når hun er så full at hun ikke tenker klart i det hele tatt. Og at hun ikke svarer deg og bagateliserer det ved å bare sende deg en selfie.

Anonymous poster hash: a7fc5...143
Gjest Awzm me
Skrevet

Du overdriver ikke, og synes hun er oppfører seg respektløst mot deg, spesielt om hun vet at du misliker dette

Skrevet

vel, det er over nå ._."

AnonymBruker
Skrevet

Og godt er det. Tross alt. Har du kjæreste så skal det være den personen som står deg nærmest i livet og man oppfører seg deretter..

Anonymous poster hash: da66e...10a
AnonymBruker
Skrevet

Hva sa hun?

Håper det går greit med deg etter forholdene.

Anonymous poster hash: 720f0...832

Skrevet

hun sa at hun var veldig betatt i starten, og at hun følte seg "presset" til å si at hun elsket meg, siden jeg sa det til henne. Hun sa også at hun ikke likte noen andre.

Det jeg tror kanskje er hovedproblematikken hennes er det at aldersforskjellen på 4 år ikke er så stor i utgangspunktet, så er den vel størst akkurat nå, når hun er ferdig utdannet og jobber 100% mens jeg fortsatt har 2 år igjen med studier. Jeg er ikke i nærheten av like sterk økonomisk som hun er. jeg lever på studie lån og en deltidsjobb.

Om det går greit? nei, gjør vel egentlig ikke helt det. Jeg elsker henne, og det er ikke noe som går over iløpet av en dag.

Jeg håper ikke hun er ute av livet mitt for godt, jeg kommer nok til å elske henne fortsatt en stund framover. Selv om det gjør vondt nå, så var det fantastisk godt når det varte (med unntak av siste uken her). Jeg trodde virkelig det var henne jeg kom til å leve og bli gammel med.

føler meg litt håpløs nå. så stopper å skrive nå jeg. Jeg takker allikevel for kommentarene

</3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...