Gå til innhold

hunden vår er blitt så svak!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann dere! Vi har en 8 år gammel Cairn Terrier. Nå på onsdag som var, var vi til dyrlegen og han fikk bedøvelse. Når han ble vekket opp igjen virket han helt fin, det samme gjorde han resten av dagen også. Men nå de siste dagene etter dette er han blitt så svak. Han pleide å være så glad når vi skulle ut på tur og sånn, men nå vil han nesten ikke bli med. Han sover hele tiden og virker lite engasjert om jeg kan si det på den måten. Han vil ikke bli klødd eller noen ting. Vi vet jo han er gammel og vi har sagt i det siste at den dagen han mister den eneste gleden i livet som er å gå ut på tur, vil vi nok avslutte livet hans, for da har han ingen glede igjen.

Noen som har opplevd det samme etter narkose og vet om det kan ha en sammenheng?

Anonymous poster hash: b4b63...ca0
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ta kontakt med veterinæren igjen. Vet at noen kan være groggy i et par dager, men ikke så lenge. Og 8 år er ikke gammelt for en liten og sterk terrierrase.

• Liker 3
Skrevet

Vår golden gutt på 11 brukte rundt 2-3 uker på å komme seg etter bedøvelsen.

Mixen vår derimot hadde en stor juropperasjon da hun var 9 hun var kvikk som bare det etterpå.

Men ville nok forhøre meg med veten

Skrevet

Jeg tror nok dette går over snart, om det er vaksinasjonen som er årsaken. Må si meg enig med Belle Gunnes i at hunden deres ikke er gammel enda, så dere trenger ikke å tenke på avliving sånn sett.

Skrevet

Ring veterinær og hør hva h*n sier :)

8 år er ingen alder for en terrier, så dere har nok mange fine år igjen sammen :)

AnonymBruker
Skrevet

Signerer de andre her, 8 år er ingen alder for en cairn. Ville oppsøkt vetrinæren igjen jeg.

Har selv ei cairn jente som er over 10 år og kjempesprek :)

Anonymous poster hash: ba032...5e7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fikk han bedøvelse?

Hvis han har vært gjennom en operasjon, eller har hatt et sår, kan det hande han har fått en infeksjon. Da kan han bli i dårlig form. Det kan som regel fikses med antibiotika.

Kontakt veterinæren.

Anonymous poster hash: 0a62f...0c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...