Bolla* Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Nå har jeg endelig fått karret meg til å bestille tester fra Billige-tester.no, og lurer egentlig på hvor lang ventetid det er der? Kunne ikke se noe da jeg bestilte, kan være fordi jeg bestilte med telefon? Edit; så nå at det sto i mailen jeg fikk, 2-5 virkedager. Da er det vel her i løpet av neste uke sikkert Endret 16. mars 2014 av Bolla*
Sissa Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 De pleier å komme to dager etter de er bestilt Bortsett fra om du bestiller i helger da. Men bestiller du på en mandag, har du de mest sansynlig på onsdag
Bolla* Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2014 De pleier å komme to dager etter de er bestilt Bortsett fra om du bestiller i helger da. Men bestiller du på en mandag, har du de mest sansynlig på onsdag Ok, takk for svar! Ser de vel i løpet av uka
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 kom i posten to dager etter jeg hadde bestillt. Anonymous poster hash: 81461...7b8
Bolla* Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2014 Jeg bestilte som skrevet på søndag, fikk det i posten i dag! 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Bestilte det i går og satser og håper jeg får det i morra! Wohoo da blir det fart på saker og ting her! hehehe... Bestilte 5 graviditettester, 7 ELtester, sædkvalitetstest (why not? hehe) og folat. Så det blir bra! Anonymous poster hash: e363a...5f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå