Gå til innhold

Hvor er den greske og tyrkiske yoghurten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yme, de fleste butikker tar inn ting om kundene etterspør dem. Kan du ikke bare snakke med de ansatte på butikken der du handler og si at de skal bestille denne yoghurten?

Anonymous poster hash: f2090...b9e

Jeg tenkte at om de ikke hadde det, var det fordi det var dårlig salg av produktet i den butikken, så jeg har ikke spurt. Jeg skal høre med dem, neste gang jeg er der borte. Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå så jeg tyrkisk, gresk og russisk fra Lindahl på Remaen i Lakkegata; hos den i Trondheimsveien har jeg ikke sett dem. (Oslo.)

Skrevet

Alle matbutikkene jeg pleier å handle i har disse bøttene med yoghurt, den med bilde av en mann på.

Skrevet

Tyrkisk og gresk fra Lindahls er på alle butikkene jeg handler på (Meny, Rema og coop). Den russiske har jeg sett på Rema. Men de har bygget om meieriavdelingen i de fleste butikkene. Kanskje det er det som har skjedd - at de har flyttet på dem?

• Liker 1
Skrevet

Det er på Rema jeg har pleid å kjøpe den tidligere, da jeg bodde i Askim, men Remaen her har det ikke (det så ikke ut som det var noe hylleplass til den heller). Jeg fant ut at Prixen har den tyrkiske varianten innimellom, men det hadde jo vært fint å kunne kjøpe den akkurat når jeg trengte den, og ikke bare når jeg har flaks :ler:

Det ligger bilder av de 3 variantene rett over her.

Alle Rema-butikker tar ikke inn akkurat de samme varene, det kommer f.eks. litt an på hvor stor den aktuelle butikken er :) Jo større butikk, jo bedre vareutvalg ;) Her jeg bor er det mange Rema-butikker, men kun de aller største har disse yoghurtene.

Skrevet

Nå så jeg tyrkisk, gresk og russisk fra Lindahl på Remaen i Lakkegata; hos den i Trondheimsveien har jeg ikke sett dem. (Oslo.)

Uff, jeg vet ikke hvordan dette skal hjelpe trådstarter som bor i Askim, men altså, i dag hadde Rema Trondheimsveien/Sofienberg litersbøttene fra Lindahls med gresk og tyrkisk yoghurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...