AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har et lite problem. Traff en fin mann i begynnelsen av året. Han hadde da akkurat kommet ut av et forhold på mange år. Vi har blitt bedre kjent og vi ventet ganske lenge med og ha sex. Vi kommer godt overens og jeg syntes han er en kjempeflott mann. Men, så begynner det og plage meg litt at han har så mye kontat med sin eks. Han snakker mye med henne og sier at de er gode venner, men det plager meg når han avlyser avtaler med meg fordi han med hjelpe eksen med diverse ting. F eks, når han overnatter hos meg kan han plutselig rett etter vi har hatt sex sende melding til eksen, og jeg forstår jo at han avtaler og møte henne senere samme dag..jeg har enda ikke tatt mot til meg og fortalt han at det plager meg litt, jeg er redd for å såre han fordi jeg vet at han er veldig glad i henne. Men en EKS er en EKS for en grunn?! Er jeg urimelig? Anonymous poster hash: d1d90...409
aquiz Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har et godt forhold til alle mine ekser og snakker stort sett med alle et par ganger i året. Jeg synes det er hyggelig og modent å kunne snakke med sin eks. Men sende mld til en eks rett etter sex? Det er en uvane og for ditt eget beste må du nok spørre hva som skjer der. Det er respektløst overfor deg!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 TS her, Jeg hadde syntes at det var helt greit at han snakket med henne av og til, men når det er så ofte som det har vært i det siste blir det litt for mye for meg. Han snakker ganske mye om henne når vi er sammen liksom. Han er redd for å såre henne for han har ikke fortalt om oss, og så er han alltid litt redd for at vi skal møte henne når vi er ute i offentligheten.. Syntes det er litt spesielt bare, og jeg vet ikke om jeg klarer å leve med at jeg da blir nr2.. Anonymous poster hash: d1d90...409
Edvarda Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Jeg synes det høres helt uholdbart ut, og spesielt det at du skal holdes hemmelig! Det ville jeg rett og slett ikke orket å gå med på. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Dette er en god grunn til å trekke seg litt tilbake. Det virker ikke som om han er over henne. Anonymous poster hash: 975c2...17b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Ts her. Jeg tror jeg får forsøke og snakke med han om det en dag. Vi har hele tiden lagt vekt på at vi skal være veldig ærlige med hverandre, dette ettersom jeg i starten holdt veldig tilbake fordi han nettopp hadde blitt singel. Men jeg liker han bedre og bedre, så jeg ønsker jo selvfølgelig at han skal prioritere meg over henne. Han prioriterer meg til en viss grad og vi avtaler somregel alltid ny date når vi avslutter den vi er på. Så jeg vet at han er interessert i meg. Men jeg tror kanskje han er litt forvirret selv også på hvor han er i "sørgeprosessen" osv.. Jeg burde lære meg og bli litt mer "care".. Men det er vanskelig når man blir så glad i en person. Vi snakker sammen hver eneste dag. Men vi er jo ikke sammen, så i utgangspunktet så kan jeg jo ikke bestemme hva han ikke kan gjøre. Men vi har en gjensidig forståelse om at vi kun dater hverandre nå. Anonymous poster hash: d1d90...409
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Nei, de har ingen barn sammen.. Anonymous poster hash: d1d90...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå